Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
Allemaal leuke dingen dus.Dadelijk in je "nieuwe" tuut,nieuwe kleren,andere coupe EN een lekker luchtje........Ha laat de zomer maar komen!  :)
Door charmed
Fenixjuh schreef: Klinkt leuk, geniet ervan, zeker vandaag met de mooie blauwe lucht  :)
Dank je, ja die blauwe lucht is extra, maar zal ook weer wat stress met zich meebrengen, want hoe reageren mijn honden dit jaar op warmte.. We wachten af, al een paar dingen doorgesproken met Tannetje, blijf hopen dat we dat allemaal niet hoeven in te zetten.
Door charmed
inge58 schreef: Allemaal leuke dingen dus.Dadelijk in je "nieuwe" tuut,nieuwe kleren,andere coupe EN een lekker luchtje........Ha laat de zomer maar komen!  :)
Dank je, Ja helemaal in het nieuw! Kijken of er nog iemand is die me herkend? Vind het altijd zo leuk, loop je een half uur met iemand te praten. Dan ineens zijn ze weg en komen weer achter je aan rennen. Goh, nu weet ik wie je bent. Of Je bent toch niet euh?? Haha
Door charmed
dinky89 schreef: Zo te lezen ga je als herboren de zomer in ;-)
Haha ja, ik geloof het wel :) Heerlijk gewoon.

Ik heb het al eerder gezegd, maar zeg het nog een keertje: Ik leef! :)
Door charmed
Dank je gaan we zeker doen. Het autootje wat ik krijg (als die goedgekeurd wordt) die rijdt 1 op 34 (kan iets minder zuinig zijn) maar daar gaan we veel profijt van hebben. Die is aan brandstof alleen al 2200 euro per jaar goedkoper! Heb er nu al zin in. Overal in :)
Tibbies schreef: Goed zo!

Blijf leven en genieten.

Je hebt maar 1 kans  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door