Ronald schreef: Foto aanleveren? Hoezo? Heb jij een fototoestel met een lens-in-een-bochtje dan?*proest*![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef: Foto aanleveren? Hoezo? Heb jij een fototoestel met een lens-in-een-bochtje dan?*proest*![]()
inni schreef: Mijn schoonzusje had er enkele weken geleden eentje net naast haar aars.............. en er zijn er volgens mijn broer (jager) dit jaar héééééél veel.
Anne in Duitsland schreef:Ik denk dat je het koude kompres ergens anders moet leggen... Teken kunnen niet tegen de kou, toch?
*gaat met koud kompres op voorhoofd terug naar bed om daar de rest van de zomer te blijven*
Anne in Duitsland schreef:*Tekent protest aan*
*gaat met koud kompres op voorhoofd terug naar bed om daar de rest van de zomer te blijven*
Ronald schreef: Ik denk dat je het koude kompres ergens anders moet leggen... Teken kunnen niet tegen de kou, toch?*gaat vriezer kopen om daar met het koude kompres in te kruipen totdat emigratie naar Zweden een feit is*![]()
Pluto schreef: Gelukkig kan ik een uitdaging ook prima naast me neer leggen!Woehaaa! Die reactie had ik verwacht!
![]()
Neally schreef: Zou iedereen nu aan haar/zijn navel gaan zitten terwijl ie dit leest?Ik voel een RTL-programma aankomen!![]()
Ronald schreef: Ik voel een RTL-programma aankomen!Undercover in je navel![]()
Corine1981 schreef: Ieeeuw, alleen het idee...OMFG! Navel, aars, schaamlip... Iemand die een nóg enger verhaal weet?!
Ik ken iemand die er één op haar schaamlip had...
Kennelijk kunnen ze dus ook tegen visluchtjes![]()
Anne in Duitsland schreef:Plat ende omver.
Neally schreef: Maar gotsakke waar was die jager op aan het jagen dan?Beren....beren in het bos...
Oh oh oh, ik heb beeld....oh oh oh oh![]()
Neally schreef: Maar gotsakke waar was die jager op aan het jagen dan?hihi, ik heb meerdere broers (4) en het was niet de vrouw van broer jager
Oh oh oh, ik heb beeld....oh oh oh oh![]()
Neally schreef: Maar gotsakke waar was die jager op aan het jagen dan?