Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#2924963
Hihi okeej, ik heb het niet voorbij zien komen op fb ;-)
Met pijn is het inderdaad moeilijk zichtbaar aan de buitenkant :-( Kan alleen maar hopen voor je dat de manager niet al te moeilijk blijft doen.
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2924967
Vraag anders een kacheltje bij je werkplek ... Ik heb ook fybro en dat kacheltje helpt wel degelijk om mijn gewrichten warmer te houden tijdens werktijd

En verder zou ik een beetje oppassen met wat je hier allemaal over je werkgever openbaar zet.
De meeste werkgevers zijn vrij goed in speuren op het grote web, en met een werkgever openbaar in een kwaad daglicht zetten loop je risico op ontslag
Door lightning
#2924989
Volgend de bedrijf hygiënist heeft dat geen nut waar ik zit. Warmte stijgt en dan word alleen het magazijn verwarmt niet waar wij zitten (waar het amper 15 graden is). De bedrijfsarts zei ook dat een kacheltje niet gezond is. Hij zei dan word de bovenkant warm dan moet je hart harder werken om het bloed rond te pompen om je voeten warm te krijgen en de bovenkant kouder.... Zo zei hij dat letterlijk, geen idee of dat zo is.
Door K&D
#2925031
Thermokleding werkt wel degelijk. M'n schoonzus loopt er ook in vanwege haar reumatische klachten. En een voetenmat scheelt enorm, als je voeten warm zijn is de rest ook warm (binnen grenzen)
Verder zijn er stoelwarmers te krijgen. Het zijn allemaal hulpmiddeltjes, maar alles wat scheelt...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door