Ramses1 schreef: Pats vind alles leuk en het is echt gaaf om te doen.ze springt uit stilstand 1,80 hoog

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ramses1 schreef: Pats vind alles leuk en het is echt gaaf om te doen.ze springt uit stilstand 1,80 hoog
*Dorothea* schreef: ze springt uit stilstand 1,80 hoogDan hoeft ze alleen nog te leren vangen![]()
Manon schreef: grr, als ik deze prachtige foto's zie, vind ik het extra jammer dat ik hier nergens in de buurt met Wifi kan gaan frisbeeënEr zijn wel workshops. Is dat misschien iets? Kun je verder zelf trainen.![]()
Ramses1 schreef: Er zijn wel workshops. Is dat misschien iets? Kun je verder zelf trainen.We hebben idd laatst een workshop gedaan, en toen bleek dus dat ze het geweldig vond (ze heeft constant zachtjes staan piepen
Manon schreef: We hebben idd laatst een workshop gedaan, en toen bleek dus dat ze het geweldig vond (ze heeft constant zachtjes staan piepenOh super moet je doen!.) en was ook goed in vangen (misschien ietwat te gefixeerd op de frisbee, maar ach...). Alleen mijn gooitalenten zijn belabberd
De workshop was dus erg leuk en ik snap de beginselen, al zou ik toch liever gewoon in verenigingsverband trainen i.v.m. wat feedback
Ik heb er 1 tamelijk dichtbij gevonden (zo'n 20-25min rijden), ik ga er denk ik toch eens kijken
![]()
*Dorothea* schreef: ze springt uit stilstand 1,80 hoogVolgens mij is dat hoog genoeg hoor, dus je kan aan de slag !![]()
Manon schreef: We hebben idd laatst een workshop gedaan, en toen bleek dus dat ze het geweldig vond (ze heeft constant zachtjes staan piepenIk wil ook zo graag, maar moet helaas nog even wachten, ben te druk met andere dingen. Jacy vindt het wel geweldig om hiernaast op het grasveldje achter frisbees aan te rennen, maar ik durf hem zonder begeleiding die sprongen niet aan te leren..) en was ook goed in vangen (misschien ietwat te gefixeerd op de frisbee, maar ach...). Alleen mijn gooitalenten zijn belabberd
De workshop was dus erg leuk en ik snap de beginselen, al zou ik toch liever gewoon in verenigingsverband trainen i.v.m. wat feedback
Ik heb er 1 tamelijk dichtbij gevonden (zo'n 20-25min rijden), ik ga er denk ik toch eens kijken
![]()
de Meiden schreef: Volgens mij is dat hoog genoeg hoor, dus je kan aan de slag !Degene op foto 3 heeft deze foto inmiddels op zijn facebook staan. Niet doorgestuurd door mij overigens.![]()
Ja hoor Ramses1 stuur maar door !!
Nadia schreef: Geweldig!!! Vooral bij foto drie de mensen op de achtergrond. Lichaamstaal spreekt boekdelenKlopt Nadia, de sprong is mooi maar helaas vangt deze hond (Chaos) de frisbee niet maar duwt hem met zijn snuit weg.![]()
Ramses1 schreef: Degene op foto 3 heeft deze foto inmiddels op zijn facebook staan. Niet doorgestuurd door mij overigens.Dat is bijzonder...en snel, zeker weten dat het dezelfde foto is, ik was niet alleen met een fototoestel...
de Meiden schreef: Dat is bijzonder...en snel, zeker weten dat het dezelfde foto is, ik was niet alleen met een fototoestel...Ik vond het ook bijzonder ja. Het is zeker weten dezelfde :![]()
![]()
Ramses1 schreef: Ik vond het ook bijzonder ja. Het is zeker weten dezelfde :Dan zal het w.s een versvoeder zijn en hem hier vandaan hebben genomen... er is niets gedeeld op mn FB.... zou het anders ook niet weten..
![]()