Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door nova
Ik heb ook die waterblazer  en ben er heel tevreden mee  :D
Gekocht van een vrouw die  er siezoekes mee van de tafel blies,  , , ze moest geregeld haar sjiekes gaan zoeken  tijdens een blaasbeurt  :biggrin2:

Voor berners is hij  zeer geschikt.  :)

Ook handig om rieten stoelen te ontdoen van stof, ,  ik heb wat zijden bloemen die ik uitblaas,  een denneappel-krans die onderworpen wordt aan een blaasbeurt, en natuurlijk jezelf schoonblazen na een borstelbeurt van de honden.

Kortom, een multi functioneel apparaat wat niet gemist kan worden daar waar honden wonen  :)
Door Angelique
Ramses1 schreef: Hahaha ik ruik een nieuw topic.... Wat doen jullie allemaal met de waterblazer.... :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

1/  Stof van de verwarming blazen.
2/  Ontdooien.
3/  Toetsenbord schoonblazen.

Ik heb dezelfde en het bevalt mij en de honden prima.
Gootsteen ontstoppen
Auto droogblazen
Door Mowgli
zhiva schreef: tsjee, gewoon een verschil van €23,00!!!  Op dezelfde site :o :o :o Je zou spontaan naar DE verhuizen.....  :-X
Het verschil zal hem wel in de verzendkosten liggen. Ze versturen zogenaamd gratis naar nederland en België, maar daarvoor betaal je dus wel 23,00 Euro meer dan in Duitsland.
Het zou dus venetueel mogelijk zijn deze via een BP lijntje in Duitsland te bestellen en naar 1 van de BP leden in Duitsland die ook met de lijntjes meedoen te laten sturen.
Door zhiva
Geen idee hoeveel van onze duitse BP-er meedoen aan de lijntjes  :-\
Maar ik zal mijn tante vanavond eens bellen en vragen wanneer zij weer naar NL komt.
Door Kim_S
zhiva schreef: tsjee, gewoon een verschil van €23,00!!!  Op dezelfde site :o :o :o Je zou spontaan naar DE verhuizen.....  :-X
Bel dan effe, ik weet nog een heel mooi huis!
O wacht, das een ander topic  :biggrin2:

OT: voor de Duitse prijs lijkt een waterblazer mij ook wel wat! Even sparen nog  :)
Door Anne in Zweden
Da's inderdaad wel heel veel. Toen ik hem voor Lil kocht, was ie in NL 10-11 € duurder, en dat komt overeen met de reële verzendkosten van D naar NL. Waarom het verschil nu zo groot is? :-\
Door Anne in Zweden
slechteeter schreef: Ik ga morgen de blazer van bovengenoemde side bestellen is nu 89, nog wat, ben echt benieuwd,
Denk erom dat als je hem in Duitsland bestelt, je nog wel verzendkosten naar NL moet betalen. Nou is dat via de gewone post ongeveer 11 euro, dus dan is de waterblazer nog steeds stukken goedkoper dan 89€.

Zo, en dan ga ik nu aandelen Vidaxl kopen. :biggrin2:

Edit: vidaxl.de verstuurt alleen naar Duitsland. Maar misschien ken je iemand in D naar wiens adres je hem mag laten sturen, en dat die persoon hem dan met de gewone post naar NL verstuurt?
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op zo 04 mei 2014, 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anne in Zweden
zhiva schreef: Geen idee hoeveel van onze duitse BP-er meedoen aan de lijntjes  :-\
Maar ik zal mijn tante vanavond eens bellen en vragen wanneer zij weer naar NL komt.
Kim en ik in ieder geval. Je mag hem op zich best naar mijn adres laten sturen (slechteeter ook), maar ik ben pas begin juni weer in NL, en dan ook alleen in het zuiden (Limburg, Brabant, Zeeland) (en een middag in Amsterdam).
Door Martine-Tom
Lijkt me voor Tom ook wel wat....altijd al een naakthond willen hebben  :biggrin2:
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef: Kim en ik in ieder geval. Je mag hem op zich best naar mijn adres laten sturen (slechteeter ook), maar ik ben pas begin juni weer in NL, en dan ook alleen in het zuiden (Limburg, Brabant, Zeeland) (en een middag in Amsterdam).
Konijnenlijntje van Michiel? Dan mag je hem hier laten bezorgen hoor Zhiva!  :-*
Door Ponneke
:roflmao:
Martine-Tom schreef: Lijkt me voor Tom ook wel wat....altijd al een naakthond willen hebben  :biggrin2:

:roflmao: :roflmao: :roflmao:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door