Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
Ochossepossepos! Kijk dat nou schattig zitten zijn! Ik moet nooit katten gaan fokken, ik zou de kittens steeds allemaal zelf houden!
Door butterfly
Er gaat toch niks boven kleine Britjes......ik mis de mijne nog steeds, 20 jaar vriendschap is ook niet niks.....dat zal nog wel even duren..... :( maar als ik dit zie gaat mijn hart weer helemaal open)...ik hoop van harte dat ze hun eetproblemen overwinnen....ze zijn echt om te zoenen !Sterkte er mee ...het is een hele zorg.....
Door lightning
Nou tot op heden lukt dat nog niet. Ze willen maar niet zelf eten. Blijf het proberen en geef het ze ook anders groeien ze niet. Maar leuk zijn ze zeer zeker :)
Door Borke
2 kittens die door hun moeder gezoogd worden?
Natuurlijk eten die dan niet, waarom zouden ze?
Ik was de eerste keer dat me dat overkwam ook verbaasd, ik was grotere nesten gewend.

Leuke foto's!
Door lightning
Borke schreef: 2 kittens die door hun moeder gezoogd worden?
Natuurlijk eten die dan niet, waarom zouden ze?
Ik was de eerste keer dat me dat overkwam ook verbaasd, ik was grotere nesten gewend.

Leuke foto's!
Ik ken het niet, ze groeien niet met alleen mama (getest), alleen wat ik erin krijg :-[... Wat deed jij toen en wanneer aten ze bij jou wel? Ik ben ook grotere nesten gewend :)
Door Kaela
Wij hebben destijds ook problemen gehad met onze kittens. We hadden Pluk van straat gehaald en besloten dat ze mocht blijven, bleek ze zwanger. De eerste twee weken gingen goed, toen kotste ze een enorme hoeveelheid wormen uit en was de melk acuut weg. We zijn toen gaan flessen en wat een ramp was dat. Wat we ook deden, alle tips opgevolgd, ze wilden NIET. Dus dat werd een paar weken dwangvoeren. Eenmaal naar het vaste voer gingen ze wel zelf eten. We waren toen nog van de brokjes, maar begonnen met tartaar en dat ging er prima in.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door