Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door vagebond
Even opgezocht, uiterlijk 48 uur na de temp.daling moet de bevalling beginnen. Dus dat kan tot morgenavond 22.00. Dan da bellen.
Ze voelde vanmiddag koel aan ook, ze hijgt niet en een perswee heb ik ook niet gezien. Ze is wel superchaggi tegen de andere 2 zeg, vanmiddag bijna knokken met d'r moeder. Ze zaten samen onder de hortensia, dat was niet de bedoeling.
Door vagebond
Ja, ruwhaar standaard, geen echo.
Onrustige nacht, steeds naar buiten, geen prop gezien, wel in de kist een natte plek. Vanaf 6.40 serieuze weeen. Voel nog geen pup zitten, alles is zacht. Straks wel da bellen als er nog geen pup is.
Moet ik nu ook met r lopen, in de tuin? En glijmiddel, wanneer doe je dat, nu of als je een pup voelt? Mss is ze toch te nauw, maar dan is ze binnenin al te nauw, kan dat? Of geduld hebben.........pffff
Door kaszi
Geduld hebben en af en toe een ommetje in de tuin.  Laat haar ontspannen, hoe meer stress jij hebt hoe meer ze dat aanvoelt en zelf ook blokkeert.  Glijmiddel heb ik nooit gebruikt. 
Door vagebond
Ja, dat dacht ik ook. Net een ommetje in de tuin gedaan. Direkt weer een wee. Ga zelf nu even valeriaantje nemen  ;). En de belastingaangifte doen, werk zat te doen weer hier binnen.
Door vagebond
Vijf voor tien 1ste puppie geboren, pffff, echt, we stonden al met de autosleutel klaar om naar de da te gaan. Ze hing er met d'r kop uit, een groot hoofd, ik schrok me wezenloos, dacht eerst dat het de hele pup was, was alleen het hoofd. Ben toen in de kamer met r gaan lopen, met puppenhoofd uit de vulva, omdat er geen wee meer kwam. Direkt wee en floep daar was ze.
Het was een complete cultuurshock voor Gina, nu gaat het wel.
En wij zijn denk ik van de stress een kilo afgevallen :).
Ik had de da gebeld, en die zei dat ze nu binnen 10 minuten eruit moest zijn anders afreizen.
Goh, ik wist echt niet dat bewegen zo belangrijk was.
Door vagebond
Nee, in zo'n 20 jaar het 8ste, dus niet zo vaak. Elke keer lijkt het wel of ik zelf moet bevallen.
Nu drie puppenmeisjes. Ze worden steeds kleiner. De 1ste was groot, ga ze nog wegen. De laatste kwam spartelend eruit maar wilde niet drinken. Eigenlijk helemaal in het vlies. Dus dan kan ze niets binnengekregen hebben toch?
Het is spannend zo, alleen de 1ste zat echt met de vulva om het nekje, ow weer een wee. Ff opletten, ze floepen eruit nu.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door