Wat goed dat je je ook slank begint te voelen.
Ik hoor vaak het omgekeerde probleem van anorexia. Mensen zijn slank ,maar zien zichzelf nog als dik.
Van 38kan ik ook allen maar dromen.
Geweldige prestatie.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
charmed schreef: Dank je! Ja, zo ongelofelijk hé! Alleen nu heb ik nog een probleem, weet niet wat ik er morgenvroeg bij aan moet. Had al met mijn ma zitten bomen, een blauwe blouse en een roze hempje.. (zij had het andersom in gedachten, kan wellicht ook?) Ook maar een blauw hempje en een roze blouse klaar leggen dan. Zoveel kleuren in de kast, zoveel te kiezen, wel erg moeilijkWat een heerlijk luxe probleem. Je hebt nu een maat waarmee je heel vaak in de uitverkoop kunt slagen. Dus......de luxe zal groter worden.![]()
monster schreef: Wat goed dat je je ook slank begint te voelen.
Ik hoor vaak het omgekeerde probleem van anorexia. Mensen zijn slank ,maar zien zichzelf nog als dik.
Van 38kan ik ook allen maar dromen.
Geweldige prestatie.
Neally schreef: Wat een heerlijk luxe probleem. Je hebt nu een maat waarmee je heel vaak in de uitverkoop kunt slagen. Dus......de luxe zal groter worden.Oh shit, dat wordt een nog luxer probleem dus![]()
Pauline schreef: Geweldig hoor, goed dat je ook in jezelf begint te geloven.
En voor de dames die alleen maar van mt 38 dromen.... je hoeft ook geen maat 38 te hebben om er te mogen zijn hoor!!! Ik heb ook geen 38, maar ik vind mezelf een lekker ding!![]()
![]()
![]()
Pauline schreef: Was ook geen kritiek om jou hoor, maar dat snapte je wel. Vind het alleen jammer dat ik toch bij anderen het idee krijg dat ze zichzelf alleen goed vinden als ze dun zijn en dat vind ik dus onzin (en jij ook). Ik mopper ook weleens op mijn eigen figuur, maar ik ben wie ik ben en geluk zit in jezelf en niet in een maat kleding.![]()
Dian schreef: Geweldig en wat fijn dat je je ook slanker begint te voelen
Ik zit nog steeds te kijken als ik mijn broek aan wil trekken dat ie nooit past. Dat ie veels te klein is![]()
![]()
jasmijn schreef: Wat geweldig wat je hebt bereikt zeg
Maatje 38 zal het voor mij denk ik nooit worden, bent ik te stevig gebouwd voor met mijn schoenmaat 45 en mijn dikke mannen polsen
Maar moet ook echt een hoop kwijt aan gewicht puur en alleen voor mijn gezondheid en mijn bewegings vrijheid.
Was vroeger altijd tussen de 80 en de 95 kilo, wat grotendeels uit spier bestond.
Helaas toen een half jaar veel op bed gelegen en toen dus naar 117 à 120 gegaan![]()
Mijn streef gewicht is dus 80 kilo kwa broek maat heb ik geen idee wat ik wil zijn, maar ik dacht dat ik toen 40 had.
Ik ga het proberen te doen door meer te bewegen, mijn eten zit namelijk al grotendeels goed.
Ik blijf namelijk heel erg stabiel zonder op te hoeven letten en zo dra ik meer ga bewegen vliegen de kilo's er af.
Haku helpt heel goed, ik loop zijn tempo en moet dan regelmatig even bij rennen zo snel als hij gaat![]()