Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
sella schreef: Heb je het al via de scholen geprobeerd? Ik neem aan dat jullie een werk en leer traject ook geen probleem vinden? Ik zie hier in de regio veel dat die hele jonge jochies beginnen als leerling fietsenmaker, en dat ze binnen een maand of 9 wel al heel aardige verkoopdingetjes kunnen doen in de regio bellen, lampen banden, kekke pakjes ect. Het echte verkopen van fietsen duurt natuurlijk langer, en sommige leren het nooit echt goed, maar zijn wel dijken van monteurs, en die zijn toch ook dan hun eigen gewicht in goud waard.Ik heb het op diverse scholen opgehangen, via uwv, collega's ed maar tot nu toe niets.
Gonnie schreef: Dank jullie allemaal voor het delenTrue
Net even stennis lopen schoppen bij het UWV. 2 april de vacature daar uitgezet en nog helemaal geen bericht gehad.
Al weer een aantal malen gebeld, waarom het nog niet op werk.nl staat, maar niemand belt terug.
Gevraagd of het werkelozen probleem inmiddels helemaal opgelost is binnen Nederland. Maar dat bleek niet het geval te zijn.
Maar goed....we houden de moed erin want ergens zal toch wel onze nieuwe collega in de rondte lopen (en wij zijn echt heel aardig hoor)
Ronald schreef: Mijn kinnebak ligt weer in de kelder. Als toch een bedrijf een vacature geplaatst wil hebben, dan ga je ervoor toch aan het werk? Of ben ik nu te simpel?Dat bedoel ik dus....maar nee hoor, ik zou vandaag zeker weten terug worden gebeld, nou mooi weer niet ???