Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Mooie bikini's.
Tja het is natuurlijk afhankelijk van je borsten, de hoeveelheid en ook de vorm.

3 vind ik absoluut tiet verkleinend werken, ik weet niet zo'n model staat bij mij altijd raar, niet dat ik weinig heb maar ook niet veel, en zo'n model doet in ieder geval geen goed.  :P
Nummer 2, de halter daar ben ik veel meer fan van, dat past bijna altijd. Echter vind ik de kleuren van nummer 1 en 3 wel leuker. Maar er staat bij dat ie in het echt feller is van kleur.
1 vind ik een beetje vaag, maar dat kan juist heel leuk staan of niet, maar moet wel echt goed passen, niet te groot en niet te klein zijn. Als je te kort bent flubbert dat onderstuk en ja te lang is eh?
Door Els&Flow
Nr 2, past bij bijna alle figuren en zit het fijnst, wel een goede knoop in je nek leggen als je ermee gaat snorkelen e.d.

Heeeeeel veel plezier!!
Door Extreme
Leuke keus, en al helemaal omdat het weer sinds "eeuwen" zover is dat je het weer aan kan/durft om een bikini te gaan dragen..
Je 1e keus idd misschien niet helemaal praktisch maar wel leuk, lekkere frisse kleuren en leuk model. Voor gewoon zou ik dan voor de 2e gaan, zal denk ik ook mooi gaan staan als je gebronst in Mauritius rond loopt/zwemt, laat ze maar naar je kijken  ;)
Even een kleine zijstap, je geeft aan eigenlijk verschillende maten te hebben qua broek en top, bij de wehkamp zijn er nu kortingen, misschien zie je er daar iets bij zitten? Zeker als bikini erbij misschien wat prijsvriendelijker(kan je zo misschien nog meer kiezen, en heb je een bikini om te zwemmen, eentje om te zonnen, eentje omdat je er gewoon echt eentje bij moet, en tja die andere is toch eigenlijk ook wel erg mooi  :biggrin2:)
http://www.wehkamp.nl/Winkelen/SearchOv ... kini+dames

Veel plezier met je voorpret en nog meer tijdens je vakantie.

ps ik denk dat een foto gemaakt op vakantie bestemming met je uiteindelijke keus toch errug leuk zal zijn als we kunnen meegenieten  ;)
Door sella
Ik ook nr 1 wat een waanzinnig mooi stukje zwem/zon kleding. Oh als ik het lichaam ervoor zou hebben dan wist ik het wel.
Door Parelridder
Deesje schreef: Ik weet het niet... nummer 3 is over het algemeen niet zo heel erg mijn model, ik heb niet zo'n grote voorgevel en dan is zo'n strapless-model vaak niet echt bevorderend (bij mij althans).. van de andere kant, hij kan terug als hij niet past. Ik wilde er dus 2 bestellen en dan kijken welke het mooist past (nummer 2 is alleen nog maar in L verkrijgbaar, meestal val ik een beetje tussen M en L in qua bikinimaat)
Waarom dan niet alle 3 bestellen, zodat je kunt bekijken welke lekker zit en goed staat? Een fotootje en op een model, vind ik toch weer heel anders dan in het echt en aan je eigen lijf ;)
Succes hoor en geniet lekker van de voorpret!
Door Deesje
Slechte adviezen hier... nu heb ik ze alledrie besteld  ::) JULLIE schuld  :P

Ik ga ze gewoon passen en ga kijken wat welke bikini bij mij 'doet'... met een beetje pech zijn ze alledrie 'nix' (jullie lezen het zodra ik het heb uitgevonden, de bikini's zijn verstuurd, de kans dat ik thuis ben als ze bezorgd worden is klein... nog even geduld hihi)
Door charmed
Ik zou denk ik voor Nr 2 gaan. Ik hou er niet van dat als je in het water springt je bovenstukje af kan gaan (dat kan natuurlijk altijd als je hem niet goed dichtdoet) maar ik heb altijd het idee bij bovenstukjes die niet als een bh lopen dat ze sneller af kunnen gaan. Heb het ook wel eens zien gebeuren, dat was niets voor mij.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door