Wat leuk jullie enthousiaste reacties, hier op bp snappen jullie ook echt wat voor gevoel er bij komt kijken!
Riek schreef:
Wat ontzettend fijn voor je!!
En voor Charlie uiteraard.
Kun je misschien wel rustig fietsen ofzo?
Dan hoef je geen einden te lopen zelf.
Fietsen ga ik inderdaad ook weer proberen. Ik kan korte stukjes fietsen en ik heb Charlie geleerd naast de fiets te lopen dus ook dat moet weer op te pakken zijn.
En ik wil zelf ook graag lopen, dat heb ik ook gewoon nodig, dus zal mettertijd ook voor een externe brace gaan rondkijken en informeren.
zhiva schreef:
Ik wist het al, ik wist het al
Vroeg me al af wanneer je het hier zou vertellen 
Dat met de katten komt wel goed. Misschien wel handig om even een haakje op de deur van de woonkamer naar het halletje van de kattenkamer te zetten? Dan kunnen de katten daar wel naar tussendoor maar Charlie niet
Altijd fijn als vluchtroute. Ik heb hier eventueel nog een kattenluikje liggen (met tunnel) van ferplast geloof ik. Misschien dat je die in die deur kan zetten? Weet niet of dat mag van de verhuurder. Zo ja en je kan het luikje gebruiken roept u maar. Kan ik gelijk de nieuwe meubels checken
jaja, jij wist het al.

kattenluikje kunnen/mogen we hier niet in de deur zetten. Maar meubels checken mag je altijd komen doen hoor.

Kunnen wij die grote mooie auto van je bewonderen.
*milyck* schreef:
Eindelijk!!!! Nogmaals gefeliciteerd 
Wat tips betreft: ik zou de eerste dagen bach rescue door het water doen, bij zowel Charlie als de katten.
Verder nog een vraag: hebben jullie van die standaard opdekdeuren in huis? Wij hebben nog zo'n deur inclusief kattenluikje, de katten hebben dan de mogelijkheid om naar een andere kamer te "vluchten" als ze dat zouden willen....
We hebben hier opdekdeuren in huis, maar ik weet niet of dat allemaal overal past, zijn toch verschillende maten volgens mij. dat zou wel een heel goed idee zijn.
Hoge plekken voor de katten hebben we ook al gemaakt in huis, dus daar kunnen ze ook heen. 's nachts en bij alleen blijven houden we ze ook gescheiden, dat kan ook makkelijk. En ik werk vanuit huis, dus kan op die manier goed toezicht houden.
Buiten reageert Charlie wel op katten, als in leuk, spelen! Maar bij Katinka binnen liet hij de katten gewoon braaf met rust.