Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door vanhaut
Ik heb een Siemens.  Hiervoor Bosch. Bevalt goed. Gebruik geen alles in 1 tabletten maar alles los. Vaat wordt schoner en droog !
Door sella
Lizzy schreef: Ik vind poeder + zout + glansmiddel niet heel veel goedkoper dan de blokjes van Lidl (die ik dan ook nog eens in de aanbieding koop). En wel gemakkelijk :biggrin2:
Ik vindt de lidl blokjes goor :-X
Door Extreme
sella schreef: Ik vindt de lidl blokjes goor :-X
Tip van mijn kant, stop de volgende keer het vaatwastabletje in het daarvoor bestemde bakje in je vaatwasser ipv er op te kauwen  ;D ;D
Door Extreme
bloemetje schreef: Siemens/Bosch is hetzelfde meiden! Alleen de prijs is anders. (ex werkt er).
Apparatuur van Siemens/Bosch is goed trouwens over het algemeen. Van te voren even googlen welke je wilt kopen. Er waren vroeger altijd een paar zorgenkindjes onder de Siemens/Bosch maar kan helaas niet meer vragen welke dat zijn  :biggrin2: maar als je ze googelt kom je er wel uit.
Losse poeder/zout/glansspoel schijnt trouwens ook beter te zijn voor je machine. Of t goedkoper is zou ik niet weten.
::) ow ok, wist niet dat het uit dezelfde fabriek kwam. Jammer dat je geen type meer weet. Ik weet dat er meer fabrieken waren waarin meerdere merken geproduceerd werden, alleen was er vaak eentje de B merk, en werden er mindere produkten voor gebruikt.
Maar zeker bedankt voor je reactie, ga kijken of ik iets kan vinden over de zorgenkindjes.
Door Ruby/Billy
Ik heb een Bosch ActiveWater eco.
Vaat is goed schoon en droog, hij is fluisterstil (zolang ik er niets op de verkeerde manier instop).
Door K&D
Wat zuinig werkt is zo'n eco-sensor. Zodra het schoon genoeg is stopt ie met spoelen. En een timer natuurlijk. Die gebruiken wij heel veel. Het drogen van de vaat is gekoppeld aan het verbruik. Hoe droger, hoe meer energie het kost. Kieskeurig is handig om te vergelijken.
Meestal zet ik de deur een tijdje open als ie klaar is, en water wat nog op de vaat zit verdampt dan snel.
Die blokjes met een velletje lossen niet altijd even goed op.
Door startouw
ik heb een AEG vaatwasser en de vorige was ook AEG,  heel tevreden over, doet wat hij moet doen, nog nooit wat aan geweest. zuinig en maakt niet veel lawaai  :)
Door Danny
WIj hebben al jaren (14 jaar) een Neff, is van Bosch. Ik vind hem heel fijn, zou als deze stuk gaat weer een Neff/Bosch nemen!
Door Kaio
We hebben al 5 jaar een losse 2ehands van Siemens.
Bosch=Siemens.
We gingen voor een wasmachine en droger van bosch uit het krantje naar de winkel, had ie geen bosch maar siemens, alleen frontje was net anders en natuurlijk het naampje, voor de rest identiek.
Door DJ_Doerak_Tucker
Even gekeken, wij hebben een indesit DIFP 36. Gewoon een goedkoop merk, mijn zussen hebben wat duurdere merken maar zeggen altijd dat die van mij zo stil is. De vaat wordt goed schoon, ook op kort programma (en dan breek ik nog vaak zo'n blokje doormidden ook ;)). Ook droogt het goed.
Door wijkje
Heb nu Miele (inbouw)maar ben er niet super tevreden over. Hij droogt wel wat beter maar vind vaat minder goed schoon..en sproeikoppen reinigen vind ik onhandiger dan bij Siemens...Ik heb hiervoor 2 Siemens gehad en zou ook weer voor Siemens gaan..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door