Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ben op een bestelling aan het wachten..zou vandaag geleverd worden tussen 08.30 en 21.30. Dat is fijn maar als het donker is gaan de rolluiken naar beneden en doe ik de deur niet open. Ze kunnen komen tijdens uren dat er daglicht is.
En anders geven ze het maar af bij de buren of afhaalpunt in het dorp, pik ik het daar wel op.
-Saskia- schreef: OT: rondje met Wodka gewandeld. Madam eten gegeven en die ligt nu weer lekker te knorren op de bank. Onder het rustgevende geluid van 2 helikopters.  ::)

Ik heb al de hele dag de neiging "Over de muur" van het Klein Orkest te zingen.
Niet deze  :biggrin2:

Angelique schreef: Niet deze  :biggrin2:

Kan ook. Maar de meeuwen die onverstoorbaar rondvliegen, ogenschijnlijk tussen de helikopters, geven een apart beeld in de Haagse lucht.

Zou Obama niet helemaal knetter worden van die heli's altijd, vraag ik me af?
Neally schreef: Zomaar dood in haar hokje.  :'( Was ze al oud?
Ze was niet heel oud, maar had cystes op haar eierstokken. De laatste maand ging ze behoorlijk achteruit. Ze heeft wel nog veel plezier gehad van de castraat die ik twee weken geleden meegenomen heb uit de opvang. Ze lagen altijd tegen elkaar aan te slapen. Het was zo'n lieve cavia.
-Saskia- schreef: OT: rondje met Wodka gewandeld. Madam eten gegeven en die ligt nu weer lekker te knorren op de bank. Onder het rustgevende geluid van 2 helikopters.  ::)

Ik heb al de hele dag de neiging "Over de muur" van het Klein Orkest te zingen.
Gister liepen er 2 eenden de 'internationale zone' in! Niemand die ze tegen hield!
Toen zong ik dat ook in m'n hoofd  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door