Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MarijeEnBoomer
*Dorothea* schreef: Oke die moet ik hebben dan.
Ik wil me gaan verdiepen in de sonische van oral B.
Mijn Philips krijgt elke keer redelijk snel kuren. Wel een goeie service maar heb toch liever gewoon een tandenborstel zonder kuren!
Door TMG1961
Heb nu sinds december 2013 een Philips powerup sonicare, kostte rond de 43 euro. Ben nog niet bij tandarts geweest sinds ik hem heb dus benieuwd wat die zegt als ik volgende maand erheen ga voor controle
Door marjan23
Een standaard Oral B van 15 euro die gekocht is meer dan 5 jaar geleden. De opzetborstels koop ik tegenwoordig van kruidvat eigen merk. Stukken goedkoper en net zo goed  ;)
In combinatie met paradontax krijg ik er ook nog eens witte tanden van ondanks koffie en roken  :biggrin2:
Door Kim_S
Wij hebben een Philips Sonicare al bijna 3 jaar (ja hij doet het nog  :P).
Heb nog nooit zulke schone tanden gehad, als ik een paar dagen met een gewone tandenborstel poets dan merk ik dat meteen.

Als deze kapot gaat wordt het weer een sonische. Mits het budget het dan toelaat, want echt mega goedkoop zijn de goeie nou ook weer niet  ::)
Door El_Kato
Hier de Philips Sonicare hadden er eerst samen eentje dan verwisselden we steeds de borstels maar die ging na, ik denk 6 jaar stuk en hebben nu zo'n duo set van Philips gekocht zodat we beide een eigen body hebben. Weet niet meer wat we ervoor betaald hebben maar wel dat hij bij BCC het goedkoopste was  ;) Was niet die van 200,- in iedergeval dacht iets van rond de 80,- Borsteltjes haal ik bij de Kijkshop die heeft verpakkingen met ik dacht 8 borsteltjes voor 25,- kunnen er ook 4 zijn  ::) Dat is wel het nadeel van de Philips Sonicare de borsteltjes zijn een stuk duurder en volgens mij is er geen b merk van verkrijgbaar…
Door lightning
nova schreef: tandartsen-uitspraak  waar ik me in vinden kan:  De beste tandenborstel is dié borstel welke het vaakste gebruikt wordt  :)

Ik heb een simpele kruidvat-elektrische tandenborstel, en kostte iets van 15 euro Doet het als eentje van  215 euro  ;D
+1 ik heb ook die van kruidvat.
Door Kaio
Een simpele kost niet veel, is ook maar een snelheid en soms wel soms niet heeft ie een autotimer die aangeeft dat je klaar bent. Duurdere modellen hebben dat o.a. meer uitgebreidt. Daarnaast zit er dan nog wat verschil in de snelheid van draaien en evt trillen, dat is allemaal duurder. Maar een van 2 tientjes poetst al beter dan een handtandernborstel. Dus het is net ook wat je mond nodig heeft.
Heb een goedkope Oral-B. Ik vind de opzetborstels van kruidvat juist veel slechter, minder goed poetsend en vooral heel veel minder lang meegaan.
Door Borke
Philips Sonicare, ik poets net zo vaak, mijn tanden zijn significant schoner.
Daarvoor altijd een Oral B en daar was ik heel tevreden over.
Totdat ik die Philips had, super ding!
Ik heb trouwens ook zo'n floss apparaat van Philips, ook top!
Door MarijeEnBoomer
Borke schreef: Philips Sonicare, ik poets net zo vaak, mijn tanden zijn significant schoner.
Daarvoor altijd een Oral B en daar was ik heel tevreden over.
Totdat ik die Philips had, super ding!
Ik heb trouwens ook zo'n floss apparaat van Philips, ook top!
Was je oral B ook sonisch?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door