Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
Nadia schreef: Heb je orthopedische schoenen dan??
Zoals gezegd ik vind ze echt niet lelijk ;) maar de schoenen die ik echt mooi vind kun Jij waarschijnlijk niet aan.
Wat vind je van timberlands?
Ja ik heb orthopedische schoenen :) Ut is niet anders.

Timberlands ik ga even googlen
Door charmed
Timberlands dan zou ik op deze uitkomen, die komt qua hoogte in de buurt (zoals ze moeten zijn) de rest is allemaal te laag of te hoog!

http://www.spartoo.nl/Timberland-AUTHEN ... 209052.php

De schoenen mogen nl. niet zwaarder worden dan 1 kilo per schoen en er moet nog een dikke zool extra onder  :-\

Maar ja, moet er ook mee in de regen lopen, dus of dit dan zo'n handige keuze is? Ik kan geen laarzen of zoiets aan, dan kan ik totaal niet lopen.
Door charmed
Nadia schreef: Ik zou deze gewoon doen dan!! Ze zijn vrouwelijk stoer! ( was daar niet een woord voor??)
Geen idee of daar een woord voor is. Ik vind ze in ieder geval leuker dan die ik heb :)

Had ook schoenen gezien (de kapster droeg ze) maar dat waren dan weer laarsjes (die mag ik niet) want die ene rechter schoen is helemaal massief aan de buitenkant, daar kan ik iemand mee knock out slaan ;) Die had op de neus zo'n gouden rand zitten en achteraan en gouden gespen. Zo'n gouden rand vind ik dan ook wel weer leuk maar of ze dat handmatig er op kunnen zetten? geen idee
Door charmed
Nadia schreef: Heb je orthopedische schoenen dan??
Zoals gezegd ik vind ze echt niet lelijk ;) maar de schoenen die ik echt mooi vind kun Jij waarschijnlijk niet aan.
Wat vind je van timberlands?
Laat eens zien wat je echt mooi vind dan? Ben wel heel nieuwsgierig, misschien kunnen ze ze hier en daar nog wat aanpassen, zodat ie een look-a-like wordt LOL
Door Mieke L.
charmed schreef: Timberlands dan zou ik op deze uitkomen, die komt qua hoogte in de buurt (zoals ze moeten zijn) de rest is allemaal te laag of te hoog!

http://www.spartoo.nl/Timberland-AUTHEN ... 209052.php

De schoenen mogen nl. niet zwaarder worden dan 1 kilo per schoen en er moet nog een dikke zool extra onder  :-\

Maar ja, moet er ook mee in de regen lopen, dus of dit dan zo'n handige keuze is? Ik kan geen laarzen of zoiets aan, dan kan ik totaal niet lopen.
Ik heb deze:
Afbeelding
geweldige schoenen! ik  ben er erg blij mee.
Door Nadia
Ik heb beeld van je schoenen. Op het werk de bewoners hebben ook vaak de schoenen volledig aan gepast.
Laatst hadden we wolkys laten namaken.
Maar die vallen bij mij niet onder de noemer mooi.
Door charmed
Mieke L. schreef: Ik heb deze:
Afbeelding
geweldige schoenen! ik  ben er erg blij mee.
Ja die liet ik ook zien, volgens mij in een andere kleur, maar heb je die ook in de regen aan? en zijn ze goed te onderhouden? Ze lijken qua uiterlijk toch wel op die zwarte hoor, die zwarte zijn wat meer werkjes erop.
Door Nadia
Zo iets. Maar daar kun jij helemaal niks mee gok ik ;)
Timerlands vind ik ook mooi :)
En de dockers die je liet zien ook :)
Door Mieke L.
Ze kunnen heel goed tegen regen de Timberlands! Ik ben gewend om mijn suede schoenen in te sprayen met impregneer spul, maar de verkoopster vertelde mij dat je dat bij deze niet moet doen omdat ze al behandeld zijn en je daar juist vlekken van krijgt.
Door charmed
Afbeelding
Dit is mijn laatste paar, normaal had ik ze altijd in het zwart, maar die zijn net als deze allemaal te groot. En zo zien de mijne eruit, vind het lelijk dat er vlekken op zitten, ondanks dat ik ze dan geregeld schuur :(
Door charmed
Nadia schreef: Zo iets. Maar daar kun jij helemaal niks mee gok ik ;)
Timerlands vind ik ook mooi :)
En de dockers die je liet zien ook :)
Ik ga eens kijken of ze er wat mee kunnen, maar echte worden het nooit, omdat de schoen helemaal van binnen verstevigd moet worden. Dus het zal er altijd wel iets anders uitzien, maar zoals ze er nu uitzien, past niet meer bij mij :)

Ik ga er nog 2 weekjes over slapen, dan mag ik schoenen uitkiezen (bepalen welk leer etc.) Zal dan eens vragen of ze me zoiets kunnen maken, moet kunnen lijkt me.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door