Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door joel
Mowgli schreef: Ach gos, wat een lekker koppie  :smitten:
Gaat het al beter tussen de heren?
chelsey schreef: Ja,hij lacht! Hoe gaat't tussen de prinsen?
Ja hij kijkt veel vrolijker he! tis ook echt een knuffelkont hoor, hij vindt alles leuk en gezellig!!

Het gaat echt al zoveel beter. In huis lopen ze nu zonder grote bogen en grommen langs elkaar. Jim moet nog wel af en toe brommen, hij wil toch wel graag de baas in huis zijn en eigent zich het liefst Qadir zn kleed toe. Maar ze hebben ieder hun eigen plek in huis.....  Jim vind het nog wel moeilijk als we aandacht aan Qadir geven, dan is het ook grommen, maarja, hij moet dan ook echt op zn beurt wachten. En hoop dat dat met de tijd ook over gaat. HIj is wat dat betreft ook goed te corrigeren, hIj is het natuurlijk ook niet zo gewend in huis met aandacht van iedereen denk ik zo......
baileys schreef: oooww, wat een droppie, wanneer gaan we wandelen??
Ben de hele week vrij  ;)
Hij loopt niet los, want wat dat betreft is hij net een beagle, hij zet zn neus aan de grond en is helemaal in zn element (helaas speel ik dan niet meer mee  ::))
Door joel
Fenixjuh schreef: Fijn dat-ie het zo goed doet, en knap dat Qadir hem zo accepteerd :)
Tis een prachtvent  :)
Ja dat is hij zeker!!
Veel mensen denken dat ie nog jong is omdat ie 'n korte fluffy vacht heeft en nog zo speels overkomt
Door Ulrike
Wat een prachtkop heeft hij  :smitten: :smitten: :smitten:. Ik kijk al zo lang naar chart polski Patryk, wat een lieffie volgens mij. Ik zou hem zo willen opvangen of adopteren, maar helaas zitten we echt helemaal vol met 4 honden. Maar als het kon, zou ik meteen de telefoon grijpen om meer info op te vragen  :D.

Edit: heeft Jim misschien Rashid op de site? Of staat hij er nog niet op?
Laatst gewijzigd door Ulrike op wo 12 mar 2014, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door joel
Ulrike schreef: Wat een prachtkop heeft hij  :smitten: :smitten: :smitten:. Ik kijk al zo lang naar chart polski Patryk, wat een lieffie volgens mij. Ik zou hem zo willen opvangen of adopteren, maar helaas zitten we echt helemaal vol met 4 honden. Maar als het kon, zou ik meteen de telefoon grijpen om meer info op te vragen  :D.

Edit: heet Jim misschien Rashid op de site? Of staat hij er nog niet op?
Ja, voor Patryk zijn ze nog volop aan het zoeken, volgens mij is het ook echt een superlieve hond! Hij is ook echt toe aan een plekje bij iemand thuis (net als de rest hoor ;-), als ik al zie hoe Jim hier is opgeknapt van de kennel naar, in huis zijn, hoe blij kan je een hond maken!!!

Jim is idd Rashid op de site, dit is een soort nickname, zodat de hond die wordt afgestaan niet door internetland gaat als "he staat jou hond niet op de site bij voordewindhond?" en alle klets, klets van dien......Daarom mochten wij een nieuwe naam voor hem verzinnen. De kids kozen voor Jim  ;)
Door Ulrike
joel schreef: Ja, voor Patryk zijn ze nog volop aan het zoeken, volgens mij is het ook echt een superlieve hond! Hij is ook echt toe aan een plekje bij iemand thuis (net als de rest hoor ;-), als ik al zie hoe Jim hier is opgeknapt van de kennel naar, in huis zijn, hoe blij kan je een hond maken!!!

Jim is idd Rashid op de site, dit is een soort nickname, zodat de hond die wordt afgestaan niet door internetland gaat als "he staat jou hond niet op de site bij voordewindhond?" en alle klets, klets van dien......Daarom mochten wij een nieuwe naam voor hem verzinnen. De kids kozen voor Jim  ;)
Het lijkt me echt zo'n leuke stichting! Patryk lijkt me echt ook een geweldige schat. Het is echt dat hier twee opvangers zijn blijven hangen anders wist ik het wel  :smitten: :smitten:. Ik wel al een topic over hem geopend bij 'Ik ben verliefd' op het buitenlandse hondenforum (http://www.buitenlandsehonden.nl/forum/ ... 15&t=51072). Daar zitten toch heel veel windhondenliefhebbers op die gewend zijn aan wat angstige honden die nog niks kennen. Wie weet helpt het wat  ;). Ik ben eigenlijk wel super benieuwd naar foto's waar zijn hele lijf op staat. Op de vorige foto stond hij ook alleen met zijn voorkant. Weet je misschien of er meer foto's van hem zijn?

Wat  goed om te horen dat het tussen Jim en Qadir al beter gaat! Hier was het eigenlijk heel verschillend met de opvangers. Nou scheelt het dat we hier echt heel zachtaardige watjes hebben, elke opvanger neemt gelijk de leiding over :P en meestal vonden die van ons dat nog prima ook. Sabio (http://www.dierensteunlavida.nl/inmemoriam-handsome.htm) werd met een spelbuiging ontvangen door Bass, maar wist hem soms later wel met alleen een blik de toegang tot de kamer te ontzeggen. Dat hebben we wel in goede banen moeten leiden, maar ook dat ging eigenlijk erg makkelijk. De opvangers moeten inderdaad hun nieuw verworven rijkdom soms even leren delen. Maar het valt me altijd op hoe goed en snel ze zich aanpassen. Ik smolt altijd als Sabio niet met me terug wou naar de auto, want alleen terug zonder de andere honden ging niet hoor  ::). Hij moest ook altijd wachten op de achterblijvers als hij met zijn rolstoel te ver vooruit was gegaan en dat terwijl stil staan toch veel zwaarder voor hem was dan rustig doorlopen. Maar dat was volgens hem geen optie  :smitten:.

Zo leuk dat jullie Jim opvangen!!
Door joel
Ulrike schreef: Het lijkt me echt zo'n leuke stichting! Patryk lijkt me echt ook een geweldige schat. Het is echt dat hier twee opvangers zijn blijven hangen anders wist ik het wel  :smitten: :smitten:. Ik wel al een topic over hem geopend bij 'Ik ben verliefd' op het buitenlandse hondenforum (http://www.buitenlandsehonden.nl/forum/ ... 15&t=51072). Daar zitten toch heel veel windhondenliefhebbers op die gewend zijn aan wat angstige honden die nog niks kennen. Wie weet helpt het wat  ;). Ik ben eigenlijk wel super benieuwd naar foto's waar zijn hele lijf op staat. Op de vorige foto stond hij ook alleen met zijn voorkant. Weet je misschien of er meer foto's van hem zijn?

Wat  goed om te horen dat het tussen Jim en Qadir al beter gaat! Hier was het eigenlijk heel verschillend met de opvangers. Nou scheelt het dat we hier echt heel zachtaardige watjes hebben, elke opvanger neemt gelijk de leiding over :P en meestal vonden die van ons dat nog prima ook. Sabio (http://www.dierensteunlavida.nl/inmemoriam-handsome.htm) werd met een spelbuiging ontvangen door Bass, maar wist hem soms later wel met alleen een blik de toegang tot de kamer te ontzeggen. Dat hebben we wel in goede banen moeten leiden, maar ook dat ging eigenlijk erg makkelijk. De opvangers moeten inderdaad hun nieuw verworven rijkdom soms even leren delen. Maar het valt me altijd op hoe goed en snel ze zich aanpassen. Ik smolt altijd als Sabio niet met me terug wou naar de auto, want alleen terug zonder de andere honden ging niet hoor  ::). Hij moest ook altijd wachten op de achterblijvers als hij met zijn rolstoel te ver vooruit was gegaan en dat terwijl stil staan toch veel zwaarder voor hem was dan rustig doorlopen. Maar dat was volgens hem geen optie  :smitten:.

Zo leuk dat jullie Jim opvangen!!
Je zou gewoon even moeten mailen, op de site staan de contactgegevens, ze zijn echt heel aardig (en ze kunnen je nog veel meer over hem vertellen).
Leuk forum trouwens, ga daar ook eens lezen  :biggrin2:

Je ziet hier ook echt elke week weer verbetering tussen de heren, op sommige vlakken staat Qadir vooraan, en op andere vlakken staat Jim vooraan, en zolang ze dat maar pikken van elkaar vind ik het prima  :)
Tis eigenlijk alleen nog grommen als er eten in het spel is, en ja, dat snap ik wel met die heerlijke vleesjes die hier voorbij komen. Ze hadden vandaag lamsribben maar wat waren die toch lekker!!En als je zn tanden nu ziet (na 4 weken barf) echt een verschil, heb het op de foto gezet, maar kan het niet zo goed vastleggen, misschien komt het nog.
Door joel
Hier weer eens nieuwe foto's van Jim,
Je ziet hem echt elke weer opknappen, zn vachtje begint weer een heel klein beetje te groeien en zn gebit knapt echt op! Op zn hoektanden is er een heel stuk tandsteen afgebrokkeld en is weer een mooie halve witte tand voor terug gekomen  ;)
Hij loopt nu aan de lange lijn los mee, en dat gaat best goed, we hebben nog niet altijd de volle aandacht, maarja andere honden en lekkere luchten gaan altijd voor he  :biggrin2:

Afbeelding

Afbeelding
Door smulpaap
joel schreef: Afbeelding
Jim na 2 weken bij ons in de opvang, veel relaxter en vrolijker  :)

Die krijgt het goed naar zijn zin zo te zien  :-* :-*
Door Anne in Zweden
Kijk 'm happy kijken dan! :D Geweldig dat jullie 'm opvangen! Een dikke kus voor alle mensen hier op bp die dit soort werk doen, ik vind het echt fantastisch!
Door Fenixjuh
Jeeeeeeetje wat een stelten!!  :D :o
Leuke foto's, Jim en Qadir gaan vast genieten van het prachtige weer! Veel plezier met hem!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door