Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Dorothea*
-Annemarie- schreef: De keukenrollen van de Action zijn trouwens ook niet verkeerd.  :)  Wel iets dunner, maar ook goedkoper, en ik hoef er over het algemeen geen halve liters mee op te dweilen dus tel uit je winst.  8)
Ja ik dus wel, gisteren kotste Indy nog over m'n vloerkleed.  :-X
Door Mieke L.
*Dorothea* schreef: getipt door Lizzy en sindsdien ben ik er aan verslingerd: de smeerkaas van de Lidl
wel die volvette natuurlijk  :biggrin2:
die is lekker!
Door koekje
Bij de tuinen is de gehele lijn met granaatappelsmaak van Dr Organic in de aanbieding.
Ik heb ineens doucheschuim en shampoo nodig.

En de huismerklijn met Aloe Vera. Meneer zn pot handgel is op en ik kan best nog meer doucheschuim gebruiken.
Door Mieke L.
K&D schreef: Toiletpapier van de Kruidvat. Onovertroffen, helemaal als ze 3 voor 5 euro zijn.
ja! dan koop ik ze ook  :biggrin2:
Door eelke
El_Kato schreef: Die zakken diepvries fruit daar ga ik ook nog even voor kijken  :)
500-750 gram voor 2,75 (aardbeien, frambozen en allerlei verschillende)
Door Angelique
*Dorothea* schreef: getipt door Lizzy en sindsdien ben ik er aan verslingerd: de smeerkaas van de Lidl
wel die volvette natuurlijk  :biggrin2:
Ik heb die met die tuinkruiden erin. Moet je wel snel zijn, want er zitten er altijd maar een paar in de doos. Ook lekker bij die chippies, waarvan ik niet op de naam kan komen, maar modelletje ijsje en het gebruik is dat je er die tubes deense kaas insmeert, maar met deze kruidensmeerkaas zijn ze ook erg lekker.  :biggrin2:
Door eelke
Angelique schreef: Ik heb die met die tuinkruiden erin. Moet je wel snel zijn, want er zitten er altijd maar een paar in de doos. Ook lekker bij die chippies, waarvan ik niet op de naam kan komen, maar modelletje ijsje en het gebruik is dat je er die tubes deense kaas insmeert, maar met deze kruidensmeerkaas zijn ze ook erg lekker.  :biggrin2:

Buggles
Door K&D
Angelique schreef: Ik heb die met die tuinkruiden erin. Moet je wel snel zijn, want er zitten er altijd maar een paar in de doos. ....... met deze kruidensmeerkaas zijn ze ook erg lekker.  :biggrin2:
Schuimen jullie dan heel het Lidl-land af voor smeerkaas? :o :biggrin2:
Door *Dorothea*
Angelique schreef: Ik heb die met die tuinkruiden erin. Moet je wel snel zijn, want er zitten er altijd maar een paar in de doos. Ook lekker bij die chippies, waarvan ik niet op de naam kan komen, maar modelletje ijsje en het gebruik is dat je er die tubes deense kaas insmeert, maar met deze kruidensmeerkaas zijn ze ook erg lekker.  :biggrin2:
o die met kruiden ligt hier altijd volop, die ga ik eens proberen dan.
Om te dippen is ie inderdaad lekker, er zaten minisoepstengels in m'n kerstpakket die heb ik erin gedipt.
Door koekje
Ik heb nu ook ineens zomaar zin in kabouterhoedjes. maar dan met zonder pus uiteraard.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door