Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Deesje
Nadia schreef: Ik ken jou nu een beetje, en denk dat de helft van de 200% welke jij erin wilt steken al geweldig zal zijn. Je hebt onwijs veel kennis van honden en van het ras. Als de pup ergens een goede start zal krijgen is het wel bij jou/jullie.
Jouw 50% inzet staat gelijk aan de 100% van een ander. (Neem ik mezelf als voorbeeld).

grapjas... jij mag jezelf bij dezelfde idioten rekenen als je mij nu doet hihi  :D

inmiddels is de knoop doorgehakt, zaterdag krijgen we gezinsuitbreiding en ik vind het eigenlijk wel heeeel erg leuk hihi
Wat ontzettend goed van je dat je dit doet! Ik zou hier totaal ongeschikt voor zijn omdat ik me te veel zou hechten, dus ik ben blij dat er mensen zijn die zichzelf wel opzij kunnen zetten en zo'n hondje kunnen bieden wat het nodig heeft, en het zo een betere (door)start in het leven geven dan in de bestaande situatie ooit mogelijk was geweest. Petje af, en heel veel plezier met je pupperd!
Door Deesje
lauraV schreef: probeer de controle los te laten en te genieten als hij er is  ;) .......
ik ga zeker mijn best doen... beetje controlfreak blijf ik dus dat gaat er niet uit, maar genieten ga ik zeker!! thanks!
Door Deesje
nou even omschakelen, ik heb net wat gemalen vlees gehaald, weer eens alle smaken om te proberen met puppie... paar daagjes even gemalen en dan lekker aan de kwartels, kippies, parelhoen, vis.... na zijn slechte start ben ik benieuwd hoe hij dat gaat vinden (of ie net zo kieskeurig is als die monsters hier)

bij vriendin even een bench opgehaald, even kijken wat we gaan doen...

enige probleem is dat ik niet alle dagen kan zorgen dat iemand thuis is, dus even op werk kijken of ik kan regelen dat hij mee kan op die paar dagen dat het niet lukt.. anders moet ik even kijken voor een andere oplossing  ::)

verder weer even nadenken of er een puppencursus handig (van meerwaarde) is.. of dat we met eigen werk en honden in de buurt aan de slag gaan

ik geloof dat ik niets vergeet hihi
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door