Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door suzanne 1
Ik heb voor Jamey een tre ponti tuig gekocht voor zijn allergie....hij is allergisch voor mijten en die gaan in de stof van tuigjes/ halsbanden etc zitten. In het materiaal van de tre-ponti kunnen ze niet in gaan zitten. Ik heb de enigste met een band tussen de poten door omdat hij er ook echt mee mag trekken. Maar die kun je er vanaf halen en meestal heb ik die er niet op zitten. Hier bevalt hij prima. Als hij echt trekt zit hij bij Jamey wel in zijn nek zodat hij minder lucht krijgt, maar dat ligt meer aan Jamey dan aan het tuig. Jamey heeft dat met alle tuigen die hij gehad heeft.....zelfs de speciale op maat gemaakte y tuigen. En ook bij de hurtha.....dus zal wel aan Jamey liggen....de husky's hebben nergens last van. Zogauw de op maat gemaakte tuigen van de husky's op zijn ga ik voor hun ook tre ponti tuigen kopen.
Door Lil
Welk tuig het beste zit is heel erg afhankelijk van de bouw van je hond is mijn ervaring. Bij de een tre pointi, de andere hurtta en weer een andere hond K9. Kwestie van passen.
Door Joaquin
Dank jullie wel allemaal :) Ik ga het gewoon proberen en mocht het niet bevallen dan ga ik wel weer op zoek naar een andere 8)
Door Annemarie Rijnveld
Iris & Django schreef: @ Arkay ja ik weet het, maar vond het materiaal van deze ook prettig. Eenvoudig model zonder verstelbandjes etc en die andere zijn geloof ik allemaal van stof. Bedankt voor het meedenken :)

@ Annemarie Rijnveld welk model heb jij precies gekozen? Ik zal eens kijken voor Haqihana. Bedankt voor je info :)
http://www.pagineprezzi.it/a/lista_prod ... odotto.htm
de laatste afbeelding helemaal onderaan (die van mij is zwart)...met handvat, en klikbevestiging aan één zijde, en een soort kussentje aan de voorkant....
Door var Stolthet
Ik heb er eentje voor Tjusa.. Het enigste merk wat goed zit bij haar en geen druk op de nek/schouder legt wat ze na haar trauma niet kon hebben.

Afbeelding

Afbeelding
en zo weer droog
Door Joaquin
@ lauraV dat is het model wat ik wil in het zwart idd, maat 1,5  :)

@ kiekiesranch bedankt voor je info :) Ja het materiaal lijkt me ideaal!
Door *Dorothea*
Patsy heeft 3 verschillende tuigjes, maar ze gaan dus allemaal lubberen als ze nat zijn en aangezien ze iedere wandeling in de sloot springt, wil ik toch wel graag een tre ponti.
Ik zag vorige week een hond die had een nieuw model wat bovenop aansnoerde bij het trekken, is er iemand die daar ervaring mee heeft?

edit ik bedoel de Forza (o en ze hebben ze nog in roze ook!)
Laatst gewijzigd door *Dorothea* op di 21 jan 2014, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Annemarie Rijnveld
koekiesranch schreef: Welke maat heb je?
Even kijken: maat staat er niet op, en het etiket heb ik al weggegooid :(  Maar ik geloof dat het een M is.

Ik heb nu net een ander tuig gekocht: Rogz Gear, deze zit perfect. De ellebogen schuiven niet over de riem, want het bovenstuk (de dwarsbalk van de H zeg maar) is een stuk langer.

http://globaldogshop.com/pettorina-per- ... -5651.html
Laatst gewijzigd door Annemarie Rijnveld op wo 22 jan 2014, 00:45, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door