Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Ik heb ff gegoogled op het adres. Ik ken ICS helemaal niet maar tis blijkbaar wel iets wat bestaat. Op hun site kwam ik het volgende tegen;
https://www.icscards.nl/nlic/portal/ics/content/info/valse-email

Misschien aardig om alle mails die je krijgt door te sturen naar hen?

Ik googlede trouwens op het adres omdat het wel leuk is om een doos met bakstenen te versturen naar ze en hun voor de kosten op te laten draaien, of pizza's te bestellen  :biggrin2:. Maar dan moet je wel zeker weten dat het geen adres is van een bestaand of een ander bedrijf en dat is het dus wel. Jammer...
Door keetje
Hahaha, ik had ook al gegoegeld om te kijken of het adres klopt maar dat is dus echt zo. Maar als je met je muis op 'klik hier' gaat staan komt er een heel ander adres naar voren.

Maar het bedrijf weet er al van. Trouwens de zeeman is op de hoogte van alles en zegt voorlopig toch geen geld op te kunnen nemen met creditcard, hij vaart. En mocht er toch iets fout zijn heeft hij er nog 1.
Door eelke
keetje schreef: Hahaha, ik had ook al gegoegeld om te kijken of het adres klopt maar dat is dus echt zo. Maar als je met je muis op 'klik hier' gaat staan komt er een heel ander adres naar voren.

Maar het bedrijf weet er al van. Trouwens de zeeman is op de hoogte van alles en zegt voorlopig toch geen geld op te kunnen nemen met creditcard, hij vaart. En mocht er toch iets fout zijn heeft hij er nog 1.
Ah top! Zolang je dan de mailtjes maar hier blijft posten zodat ik kan blijven grinniken om wat ze nu weer verzinnen  :biggrin2:
Door keetje
Deze lijkt me ook duidelijk toch?

Uw mailbox is vol. Het is momenteel meer dan de toegestane capaciteit.
Vanaf nu kan inkomende berichten niet meer worden ontvangen, en ze zijn
worden teruggestuurd naar de afzender met vermelding van uw mailbox vol is.

Gelieve te vullen en te sturen op het onderstaande formulier om de schorsing te
voorkomen.

(1) Volledige Namen:
(2) E-mail:
(3) Gebruikersnaam:
(4) Wachtwoord:
(5) Bevestig wachtwoord:

Opmerking: mail in mappen zoals 'Trash', 'Verwijderde items', enz. bewaard
meetellen voor je quotum.

Dank u.
UPC Mail.

Ook weer lekker veel fouten. :D
Door EliScooby
keetje schreef: Deze lijkt me ook duidelijk toch?

Uw mailbox is vol. Het is momenteel meer dan de toegestane capaciteit.
Vanaf nu kan inkomende berichten niet meer worden ontvangen, en ze zijn
worden teruggestuurd naar de afzender met vermelding van uw mailbox vol is.

Gelieve te vullen en te sturen op het onderstaande formulier om de schorsing te
voorkomen.

(1) Volledige Namen:
(2) E-mail:
(3) Gebruikersnaam:
(4) Wachtwoord:
(5) Bevestig wachtwoord:

Opmerking: mail in mappen zoals 'Trash', 'Verwijderde items', enz. bewaard
meetellen voor je quotum.

Dank u.
UPC Mail.

Ook weer lekker veel fouten. :D
Hoe kom je toch aan die mails? Ik krijg er eigenlijk nooit een. Niet dat ik dat wil ofzo, maar ik zit denk ik verder in de krochten van het internet dan de gemiddelde gebruiker en toch blijf ik ervan gespaard ???
Door keetje
Geen idee, nog nooit gehad en nu sinds vorige week wel. Ik denk dat ze gewoon van 1 persoon afkomen die mijn emailadres opgeduikeld hebben. Deze komt trouwens van een Yahoo account. Geinig als het van UPC moet komen.  :D
Door koekje
Admien schreef: Hoe kom je toch aan die mails? Ik krijg er eigenlijk nooit een. Niet dat ik dat wil ofzo, maar ik zit denk ik verder in de krochten van het internet dan de gemiddelde gebruiker en toch blijf ik ervan gespaard ???
Er zijn serieus nog steeds mensen in 2013 die, als ze een mailtje naar meerdere mensen willen sturen, deze dan allemaal gaan cc'en ipv bcc'en.
Ouwe mensen sturen elkaar graag 'grappige' plaatjes en verhaaltjes (ik vind er geen hol aan, maar krijg ook wel eens troep van moeders).
Door Angelique
koekje schreef: Er zijn serieus nog steeds mensen in 2013 die, als ze een mailtje naar meerdere mensen willen sturen, deze dan allemaal gaan cc'en ipv bcc'en.
Ouwe mensen sturen elkaar graag 'grappige' plaatjes en verhaaltjes (ik vind er geen hol aan, maar krijg ook wel eens troep van moeders).
Die zijn er zeker, en ik doe daar niet aan mee, maar heb wel dagelijks spammeuk ala bovengenoemde in mijn mailbox. Zeg ik er wel bij dat mijn spamfilter "very low" staat, anders krijg ik bij wijze van nog geen bestelling uit onze eigen shop binnen omdat er iets van "shop" instaat, dat wordt al snel gekwalificeerd als "spam". Maar de deleteknop is mijn beste vriend  :biggrin2: Krijg ook veel erfenissen en huwelijksaanzoeken en win ook best regelmatig een grote loterij  :biggrin2:
Door keetje
Mijn spamfilter staat high, alle rommel gaat in de spammap en 1 keer per maand kijk ik daar even globaal in en haal er desnoods een doorgeslipte "goede" mail weer uit. Maar toch, deze meuk komt er gewoon doorheen. Als het van de creditcard is of UPC, dat ziet hij dus niet als spam.
Door koekje
Angelique schreef: Die zijn er zeker, en ik doe daar niet aan mee, maar heb wel dagelijks spammeuk ala bovengenoemde in mijn mailbox. Zeg ik er wel bij dat mijn spamfilter "very low" staat, anders krijg ik bij wijze van nog geen bestelling uit onze eigen shop binnen omdat er iets van "shop" instaat, dat wordt al snel gekwalificeerd als "spam". Maar de deleteknop is mijn beste vriend  :biggrin2: Krijg ook veel erfenissen en huwelijksaanzoeken en win ook best regelmatig een grote loterij  :biggrin2:
Ik krijg dus nooit erfenissen, huwelijksaanzoeken, win nooit een grote loterij en krijg zelden tot nooit aanbiedingen om mn piemel tot blandslanglengte te laten vergroten.

Mensen die mij durven te cc'en met nog tig anderen, gaan acuut in de blacklist. Zo ook verzenders van 'olijke' mailtjes.
Door pike
Een fishing mail komt hier ongeveer 4x per jaar binnen, en dan gaat het 3 van de vier keer ook nog eens om een rekening bij een bank of creditcard die ik niet heb. Verder komt hier nooit spam of andere ongein binnen. Ik doe daar niets bijzonders voor.  8)
Door keetje
En weer 1,... :)

Geachte abonnee,

We zijn momenteel bezig met de rekening onderhoud.
Als abonnee bent u verplicht om uw voortdurende lidmaatschap te bevestigen.
Mocht u uw voortdurende lidmaatschap bevestigen zal leiden tot dienst schorsing.

Gelieve te vullen en terug te keren in de vorm beolw om schorsing te voorkomen.

(1) E-mail:
(2) Gebruikersnaam:
(3) Wachtwoord:
(4) Bevestig wachtwoord:

Dank u.
UPC Mail.

Ook helemaal geen krom taalgebruik,.... ::)

Maar wat kunnen ze met mijn UPC gegevens?
Laatst gewijzigd door keetje op zo 01 dec 2013, 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door EliScooby
Je emailadres misbruiken, de emailserver gebruiken om te spammen, je betaalgegevens inzien, persoonsgegevens, noem maar op.
Door keetje
Mijn email adres misbuiken ze al dus daar hoeven ze geen gegevens meer voor te hebben. :biggrin2:
Spammen doen ze ook al. :)
Betaalgegevens, ja daar zeg je iets, ze zouden mijn telefoongegevens kunnen inzien. Verder eigenlijk niets. Ja en wel abo ik heb bij UPC. maar of ze daar wijs van worden? Bankrekeninggegevens staan er niet in, heb ik net even bekeken.

Ik begin het eigenlijk nu wel poepzat te worden, Ze belanden ook niet in de spammap.
Door EliScooby
keetje schreef: Mijn email adres misbuiken ze al dus daar hoeven ze geen gegevens meer voor te hebben. :biggrin2:
Spammen doen ze ook al. :)
Betaalgegevens, ja daar zeg je iets, ze zouden mijn telefoongegevens kunnen inzien. Verder eigenlijk niets. Ja en wel abo ik heb bij UPC. maar of ze daar wijs van worden? Bankrekeninggegevens staan er niet in, heb ik net even bekeken.

Ik begin het eigenlijk nu wel poepzat te worden, Ze belanden ook niet in de spammap.
Om emails zoals jij ze krijgt te versturen, moet je een mailserver vinden om te gebruiken. Omdat je daar niet inkomt zonder gebruikersnaam/wachtwoord, willen ze die van jou hebben ;-)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door