sterkte, want afvallen en een andere levensstijl aanmeten na jaren gewoonte opbouw
is niet makkelijk.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Pauline schreef: Succes met de eeuwige strijd tegen de kilo's Tamara. En hoe je het doet, blijft altijd een persoonlijke keuze. Ook wat iedereen gezond vindt. Hier strijden we tegen de kilo's volgens de nieuwe Atkins methode met behulp van een orthomoleculair diëtiste en de internist.Wat houdt dat in Pauline?
Borke schreef: Wat houdt dat in Pauline?KH-beperkt, eigenlijk zoals we altijd deden. Maar de klad is er behoorlijk in gekomen, moet ik eerlijk in zijn. Eddie heeft ontzettend veel last van zijn maag en darmen, niet leuk meer. En we weten inmiddels niet meer of het van de zuivel, suiker, KH of wat dan ook komt. Duidelijk is wel dat vlees, vis, eieren, groenten, vetten, noten en zaden een problemen geven. En voor mij is het gewoon "goed" om beter op te letten. Een ander ziet het niet, maar ik voel het wel. Die maag moet er weer af!
Pauline schreef: KH-beperkt, eigenlijk zoals we altijd deden. Maar de klad is er behoorlijk in gekomen, moet ik eerlijk in zijn. Eddie heeft ontzettend veel last van zijn maag en darmen, niet leuk meer. En we weten inmiddels niet meer of het van de zuivel, suiker, KH of wat dan ook komt. Duidelijk is wel dat vlees, vis, eieren, groenten, vetten, noten en zaden een problemen geven. En voor mij is het gewoon "goed" om beter op te letten. Een ander ziet het niet, maar ik voel het wel. Die maag moet er weer af!Is dat het boek van Volek en Phinney?
Ik ben nog druk aan het leven in het nieuwe Atkins boek, wat duidelijk veel weg heeft van de manier waarop Frank van Berkum (dr. Frank) het aangepakt heeft.