Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Dorothea*
koekje schreef: :puke:
Was het sproeien, angstpis of boze pis?

Bij thuiskomst alle kleren uit en met groene biotex wassen.
boze pis, ik heb mezelf al 2 keer met biotex besprenkelt....maar zit nog op m'n werk en geen extra broek mee
Door Kim_S
Heb alweer een flinke (financiële) tegenslag te verwerken gekregen vandaag. Bovenop de toch al belabberde situatie waar we in zitten. Geen idee hoe we dit nu weer op moeten lossen  :-\
Ik baal als een stekker,  en heb al de hele dag hoofdpijn ervan.
*hart-uitstort-modus uit*

Hopelijk ziet de wereld er na een nachtje slapen morgen weer wat beter uit *roze bril smiley*

En nu weer kop omhoog,  en oplossingen zoeken!
Door hannabelgje
Vanavond naar de titer sessie geweest met Zoë en haar vriendinnetje Rani. Zoë hoefde nog niet en Rani was goed in orde met haar bepaling. Ze is inmiddels al 10 dus ik denk niet dat ze nog geënt moet worden, nou ja alleen rabiës dan. Zoë is erg moe nu en ik ga zo ook mijn mandje maar in. 
Kim_S schreef: Heb alweer een flinke (financiële) tegenslag te verwerken gekregen vandaag. Bovenop de toch al belabberde situatie waar we in zitten. Geen idee hoe we dit nu weer op moeten lossen  :-\
Ik baal als een stekker,  en heb al de hele dag hoofdpijn ervan.
*hart-uitstort-modus uit*

Hopelijk ziet de wereld er na een nachtje slapen morgen weer wat beter uit *roze bril smiley*

En nu weer kop omhoog,  en oplossingen zoeken!
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :-* :-*
Door lauraV
de dames kunnen er ook weer een paar jaar tegen aan .
ik verbaas me nog steeds over t goede gedrag van loeka , het angsthaasje ....
na de wandeling thuis liggen ze op apegapen .....hoop dat ze straks nog wat eten ....
vond t gezellig , weer wat bijgekletst , en een compliment voor alle brave doggies  O0
kira schreef: Lekker getraind Foppe doet nu vreemd volgens mij ziet hij dat tante pollewop binnenkort even hoog is.
haha, ik heb het Foppe nog gezegd, pas nu op jongen, nog even en ze is groter. :biggrin2:
Door hannabelgje
Vandaag mag ik ruzie gaan maken met hi. Volgens hen heb ik mijn leasetoestel niet ingeleverd en mag ik het toestel en een boete betalen. Ik heb het wel ingeleverd en ben niet van plan iets te gaan betalen.
Als ze dat automatisch afschrijven, kun je dat dan laten storneren?
Door Ronald
Alleen eenmalige incasso's kun je niet storneren.

Heb je voor het opsturen van je telefoon gebruik gemaakt van een pakketdienst? Met een track and trace? Of werkt dat zo niet in België?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door