Inderdaad er word niet meer geplakt.
Met plakken zijn ze lang bezig dus dat is duurder dan een nieuwe band erop leggen.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Naturel schreef: Vorige keer betaalde ik voor de voorband 15 euro. Stom stom ik had het gewoon zelf moeten doen, ik heb even op dit moment zo weinig geld. Ik wordt hier wel kwaad om hoor, gewoon afzetterij. Zo ik ga er nu heen ook en even mijn kwaadheid uitspreken.Als je weinig geld hebt is het handig om vantevoren te vragen wat iets kost. En zeker als het iets is wat je zelf kan. Dus volgende keer maar lekker zelf aan het plakken aan gaan, wordt je ook niet meer afgezet.
Naturel schreef: Had ik het maar zelf gedaan 8) ::)19 euro en 50 centjesEen achterband is veel meer werk dan een voorband, maar als het alleen plakken is geweest dan is het idd wel aan de prijzige kant, Is het met een nieuwe binnenband (wat wel verteld moet worden als je de fiets komt ophalen) dan is het een redelijke gangbare prijs (afhankelijk van het uurloon van je fietsenmaker).Wat vinden jullie ervan? Prijzig of niet? Ik ga er zo heen, even vragen hoe ze aan die prijs komen. Het gaat om een achterband maar toch, bah.
Ronald schreef: Om 20 euri oplichting te noemen voor het vervangen van een achterband, vind ik wat overdreven.Komt omdat eigen tijd niets kost :p Achterband heb ik vroeger ook wel gedaan, iets meer werk als je het wiel eruit haalt, ik heb het nog geleerd met een bakje water op een krukje.
Binnenband € 5,00, arbeidsloon € 15,00 (bij een uurtarief van € 45,00 20 minuten werk).
En ja, als je het zelf doet, lijkt het goedkoper.
hannabelgje schreef: Ik zal het us aan mijn broertje vragen. Die is fietsenmaker.Mijn schoonvader ook