Sonja schreef: We zijn hier in de 30e week aanbeland.Jeetje Sonja, wat leuk!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Sonja schreef: We zijn hier in de 30e week aanbeland.Jeetje Sonja, wat leuk!!
danielle1980 schreef: jaaa buikfoto's zijn leuk 8)Dat deed ik ook toen ik er achter kwam.
maarre sonja dat heb je niet ff verteld, val bijna van me stoel8)
Sonja schreef: Dat deed ik ook toen ik er achter kwam.hahahahah dat zal best ja,haha...geweldig hoor
Foto's heb ik er nog niet van gemaakt. Ze hebben me alleen 2 weken terug op stal op de foto gezet:
![]()
Jantina schreef: Whaaaa en nog te paard ook??? Dat doe ik je niet na, super zeg! Ik heb geen buikfoto.
Jantina schreef: Ja die wel, maar geen spiegel waar ik helemaal mezelf op zie, haha. Zal eens iemand vragen voor n foto.Geen iphone 4? (Die heeft een omkeerbare camera
wenche schreef: Geen iphone 4? (Die heeft een omkeerbare cameraow dan is al bijna tijd leuk zeggebruik ik ook
)
Morgen alweer 36 weken... Eerst kon het me niet snel genoeg gaan, maar nu ik op 36 zit, krijg ik toch wel ineens "bevallingsstress"
Sonja schreef: Dat deed ik ook toen ik er achter kwam.Staat je nog steeds goed op t paard hoor 8) en dat zonder trapje
Foto's heb ik er nog niet van gemaakt. Ze hebben me alleen 2 weken terug op stal op de foto gezet:
![]()