Straks weer even wegen bij de da, dan naar de dsz voor een halsbandje want mag niet trainen met haar tuigje. De buienradar voorspelt weinig goeds.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Saskia- schreef:we slaan de zomer over dit jaar. Ik zou ze laten zitten.Moet zo m'n winterbanden laten omzetten naar zomerbanden. Ik twijfel nog.
![]()
-Saskia- schreef:Daarom heb ik all-weather banden... Om alleen de zomerbanden voor de zomer van 2013 te laten monteren, die waarschijnlijk in de buurt van 18 juli gaat vallen, ergens tussen 12:00 en 14:00 uur, maar in elk geval niet langer dan 10 minuten zal duren, is best wel veel werkMoet zo m'n winterbanden laten omzetten naar zomerbanden. Ik twijfel nog.
![]()
Ronald schreef: Daarom heb ik all-weather banden... Om alleen de zomerbanden voor de zomer van 2013 te laten monteren, die waarschijnlijk in de buurt van 18 juli gaat vallen, ergens tussen 12:00 en 14:00 uur, maar in elk geval niet langer dan 10 minuten zal duren, is best wel veel werk*Legt alvast een handdoekje klaar bij het zwembad*![]()
pluto schreef: *Legt alvast een handdoekje klaar bij het zwembad*kan die vast schoonspoelen
![]()
zurca schreef: Dinsdag gewerkt, best zwaar (lichamelijk) werk, gisteren gewerkt (middag/avond) was om 23.00 uur thuis en nu best "gaar". Ik zal echt moeten wennen. En dan vrijdag nog een paar uurtjes werken. Goh zo heb je "niets" en zo ineens een "bijna parttime job"Fijn he die ouders![]()
Heb een geweldige pap en mam die, ivm de honden, willen bijspringen anders was het niet (allemaal) mogelijk.
-Saskia- schreef:Moet zo m'n winterbanden laten omzetten naar zomerbanden. Ik twijfel nog.
![]()