Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Mowgli schreef: heb je dan tussendoor de dikkere schijven ook omgekeerd? En eventueel de bladen ook van plaats verwisselen in de droger.
Euh, dat keren heb ik bij sommige plakken wel gedaan, maar het meeste was erg dun. En ananas uit blik wórdt er dun ;D; zo zie je maar weer hoeveel vocht daar in zit. Echt knapperig is het overigens niet geworden; het heeft 12 uur op 70 graden gestaan met beide ventilatoren aan op 5 bladen verdeeld over de machine.
Nu heb ik 4 bladen vlees/lever op bovenste vier roosters met alleen bovenste ventilator aan. Ben benieuwd...
Mowgli schreef: Ja fijn hé? Ik gebruik de nachtstand niet eens, terwijl mijn Sedona in onze waskeuken staat die direct te bereiken is vanuit onze slaapkamer.
Nou, het is wel stil, maar aangezien het apparaat nu in mijn slaapkamer staat, denk ik toch wel dat ik hem vanavond voor slapen gaan even verplaats naar bad- of woonkamer ::). Ik heb graag stilte om me heen tijdens de nachtelijke uurtjes... ;)
Mowgli schreef: Wil je zeker zijn dat bacteriën gedood worden, moet de temperatuur boven de 90° Celsius komen, m.a.w. het kookpunt bereiken.
Oke, zo hoog komt de temp inderdaad niet dus ik houd het braaf gescheiden ;)
Door Mowgli
Dwarreltje schreef: Nu heb ik 4 bladen vlees/lever op bovenste vier roosters met alleen bovenste ventilator aan. Ben benieuwd...
Ik gebruik meestal ook alleen de bovenste verntilator. Met maar 1 kat is dat al meer dan genoeg...
Dwarreltje schreef: Nou, het is wel stil, maar aangezien het apparaat nu in mijn slaapkamer staat, denk ik toch wel dat ik hem vanavond voor slapen gaan even verplaats naar bad- of woonkamer ::). Ik heb graag stilte om me heen tijdens de nachtelijke uurtjes... ;)
Ik slaap liever geurvrij ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door