Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MargaS
Lizzy schreef: Nope, die hebben tot ruim 7 weken bij moeders gelebberd.

Ik spreek hier bewust ook niet over Biscuit aangezien zij maar 2 weken heeft gevoed. Bij haar is niet te zien dat ze pups heeft gehad, maar da's dus logisch.
Begrijp het niet want dan had die teef toch nog uiers en was het lichaam nog niet hersteld?
Door Lizzy
MargaS schreef: Begrijp het niet want dan had die teef toch nog uiers en was het lichaam nog niet hersteld?
Toen ik haar met 6 weken zag, wist ik niet wat ik zag. Ik heb met mijn eigen ogen gezien (en foto's van gemaakt) dat de puppen aan haar (overigens alles behalve uitgezakte tieten) hebben gelebberd maar ik moest drie keer kijken of ik mijn eigen ogen kon geloven.

Ik heb er even foto's bij gezocht om het te bewijzen, altijd handig. Deze zijn gemaakt op mijn eerste bezoek aan Biscuit, dat was 6 weken na de bevalling. Ik weet niet wat jij vindt, maar ik vind haar nogal strak.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door MargaS
Ja dat is ook wel strak, maar dacht dat met de vraag werd bedoeld dat ze weer zijn zoals voor het nestje. Dat je niet meer kunt zien dat ze gezoogd hebben.
De vacht valt meestal veel later uit. Pups zijn hier nu bijna 5 maanden, teefje is ook heel strak gebleven maar de vacht is nu pas weer goed en als je heel goed kijkt zie je dat de melkklierpakketten nog niet helemaal zijn als vroeger.
Door choopy
Djody is was alweer zo goed als hersteld toen de pups er nog waren. Denk een week of 6 na de bevalling al.
Nadat de pups niet meer bij haar dronken en zij weer wat meer mee naar buiten ging, zat ze zo weer op haar oude conditie.

Als ik nu haar zusje kijk, die heeft afgelopen oktober een nestje gehad. Die is nog steeds niet helemaal topfit zoals ze was.
Door *Lia*
Geestelijk zijn mijn teefjes er heel snel bovenop, maar lichamelijk duurt het zeker 8 tot 9 maanden eer ze weer in volle vacht zijn. Als de pups weg zijn laat de gehele vacht los en het lijkt dan echt nergens meer op. Farouck haar pups zijn nu 6 1/2 maand en ze begint nu weer in vacht te komen.  Nog niet top, maar het gaat weer de goede kant op.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door