Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
spreeuwtje schreef: Lol! Ik ben me daar gek! P is een lieverd maar eu...Hij is best wel handig. En ik heb aan mijn Fordje ook het nodige versleuteld (al gaat daar de radio er iets makkelijker uit).![]()
Ronald schreef:Goedkoper dan een parrot
Dit is trouwens ook een (niet goedkope) oplossing: http://www.conrad.nl/ce/nl/product/6625 ... -ontvanger
Fido schreef: Goedkoper dan een parrotAls je Parrot (of willekeurige andere carkit) a2dp ondersteunt, kan dat. Staat me iets van bij dat de duurdere modellen dat hebben, net als een audio in. Daar kun je dan een kabeltje in steken met 2 3,5mm stekkertjes.
Trouwens weet iemand of je spottify ook via de parrot kan? Of vraag ik nu iets heel doms![]()
![]()
nienk schreef: oh hey ik bedenk me net nou er over een cd wisselaar gesproken wordt. die zitten wel eens in de achterbak bij mensen. zou het dan kunnen dat de AUX uitgang ook in de achterbak zit?Cd wisselaar kan overal zitten in een auto, ik heb er wel eens een gehad die onder de passagierstoel zat.
spreeuwtje schreef: Cd wisselaar is er iig niet. Tis een heerlijke wagen maar de radio met cd is gedateerd.Gedateerd geeft niet, cd wisselaars had je 10+ jaar geleden al in auto's![]()