Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Borke schreef: Ik weet niet hoe je contact met de buren op het rijtje huizen is, maar die hebben vast ook een wasmachine in huis.
Je zou hen kunnen vragen hoe zij dat hebben opgelost?
Leo is gisteren al langs geweest ja. De buren hebben de wasmachine beneden, in de aanbouw (betonnen vloer). Maar ja, daar hebben wij onze nieuwe koelkast :-X
Hier ook een houten huis Lizzy. Bij ons staan de wasmachine en droger dus beneden in de bijkeuken.
De buren hebben hem wel boven staan en dat ding hoor ik dan ook wanneer deze gaat centrifugeren. Gelukkig draait dat ding bij hen een stuk minder dan bij ons  ;) (ik draai ook de praktijk was hier in huis).

Oja het is een Miele die houden het namelijk vol om veel viezigheid, bloed, poep, urine en haren te verwerken tot schone was.
Mijn schoonzus heeft ook een oud huis met houten vloer en de wasmacine op de 1e verdieping met de droger daar boven dan nog bovenop.
Daarvoor ad ze hem beneden staan, blijkbaar gaat het bij hun dus wel.
Ze hebben er een lekbak onder en volgens mij is dat het.
Ik zal haar er eens naar vragen.
Door Lil
*Axel* schreef: Hier in de Baumarkt hebben ze vierkante dikke rubberen matten (ik denk rubber) voor onder waschmaschines... ideaal
wilde ik net zeggen.

Zo'n mat eventueel in zo'n plastic bak (om je houten vloer te beschermen als ooit iets mis gaat).
En waterpas zetten scheelt ook een boel. Dus ga met alle voorgangers mee.
Wij hebben houten vloeren en dus ook houten balken onder het huis (we wonen gelijkvloers). De wasmachine stond altijd te trillen en dat voelde je in de slaapkamer.
Maar bij ons waren de balken rot (zwam), en nadat die vervangen zijn en de houten vloer vervangen is, hebben we er helemaal niet zo'n last meer van. Grote kans dat ie bij ons nu ook beter waterpas staat doordat de balken door de rot verzakt waren
Ik wil niet vervelend doen, maar een wasmachine die op een bovenverdieping staat  waar niet meer is dan een houten vloer, dat is vragen om problemen  :-[ :-\
Wat dacht je hoe je  onderverdieping eruit gaat zien, na de eerste de beste lekkage. Want ook die gaat er een keer komen, ik heb dat in mijn glazen bol gezien  ;D

Ik zou  de houten vloer eruit slopen,  en er een watervaste vloer in leggen.
Dan ben je van het trillen af, en je voorkomt waterschade in je benedenhuis.

Vaak worden voor dit soort renovaties,  zwaluwstaartplaten op de balken gelegd,, een betonvloer eroverheen, en dan een tegelvloer,  :)
nova schreef: Ik wil niet vervelend doen, maar een wasmachine die op een bovenverdieping staat  waar niet meer is dan een houten vloer, dat is vragen om problemen :-[ :-\
Wat dacht je hoe je  onderverdieping eruit gaat zien, na de eerste de beste lekkage. Want ook die gaat er een keer komen, ik heb dat in mijn glazen bol gezien  ;D

Ik zou  de houten vloer eruit slopen,  en er een watervaste vloer in leggen.
Dan ben je van het trillen af, en je voorkomt waterschade in je benedenhuis.

Vaak worden voor dit soort renovaties,  zwaluwstaartplaten op de balken gelegd,, een betonvloer eroverheen, en dan een tegelvloer,  :)
Want?

Nou heb ik al 25 jaar Miele's en nog nooit lekkage gehad. Er zit trouwens een waterslot en een lekbak onder. Dus ik zie het probleem niet zo?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door