Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
vanaalst schreef: op rubberen matten beweegt ie ook en kan dat is snel niet meer waterpas staat...Hangt van de ondergrond af, denk ik? Die van ons staat als een huis sindsdien.
Borke schreef: Ik weet niet hoe je contact met de buren op het rijtje huizen is, maar die hebben vast ook een wasmachine in huis.Leo is gisteren al langs geweest ja. De buren hebben de wasmachine beneden, in de aanbouw (betonnen vloer). Maar ja, daar hebben wij onze nieuwe koelkast
Je zou hen kunnen vragen hoe zij dat hebben opgelost?
*Axel* schreef: Hier in de Baumarkt hebben ze vierkante dikke rubberen matten (ik denk rubber) voor onder waschmaschines... ideaalwilde ik net zeggen.
nova schreef: Ik wil niet vervelend doen, maar een wasmachine die op een bovenverdieping staat waar niet meer is dan een houten vloer, dat is vragen om problemenWant?![]()
Wat dacht je hoe je onderverdieping eruit gaat zien, na de eerste de beste lekkage. Want ook die gaat er een keer komen, ik heb dat in mijn glazen bol gezien
Ik zou de houten vloer eruit slopen, en er een watervaste vloer in leggen.
Dan ben je van het trillen af, en je voorkomt waterschade in je benedenhuis.
Vaak worden voor dit soort renovaties, zwaluwstaartplaten op de balken gelegd,, een betonvloer eroverheen, en dan een tegelvloer,![]()