Ons tweede kerstdag menu: falafel met alles erop en eraan en versgebakken appeltaart toe.
Ik weet niet wat het is dit jaar met ons kersteten, maar op de een of andere manier gaat echt alles mis:
- op kerstavond is onze raclette (of gourmet met grilmogelijkheid) in de hens gevlogen (ok, het verwarmingselement)
- op eerste kerstdag liet mijn schoonmoeder de rode kool aanbranden
-voor ons tweede kerstdagmenu heb ik vergeten de kikkererwten voor de falafel in de week te zetten, dus daarom gisteren pasta gegeten.
En vandaag zet ik bijna de oven in de fik, omdat ik de aubergine voor de baba ganoush onder de gil had liggen en het bakpapier ineens in de hens stond. Nouja, geen probleem, de aubergine moet een rooksmaak hebben

Kort gewacht tot de grote vlammen weg waren en toen de plaat met de aubergine uit de oven gehaald en op het balkon gezet.
Toen we bijna konden eten en ik de pide in de oven wilde stoppen, zag ik tot mijn schrijk dat deze verschimmeld was. Gelukkig zit er aan het eind van de straat een dönertent, dus is mijn Schatzi daar snel voor veel geld een nieuwe pide gaan halen.