Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
:-\ Wat een ellende allemaal, Smulpaap. Wat allemaal heel mooi hoort te zijn met al dat nieuwe prille leven, wordt zo wel overschaduwd door allerlei problemen. Heel veel sterkte voor de hele familie in deze turbulente tijden. :bigarmhug:
Door Kaela
eelke schreef:Twijfel twijfel, ga ik wel, of ga ik niet zwemmen. Humpf. Nog een half uur om te beslissen.
Wel!

Oke oke, ik ben wat aan de late kant voor geestelijke ondersteuning, dat half uur is al voorbij...
Door eelke
Kaela schreef:Wel!

Oke oke, ik ben wat aan de late kant voor geestelijke ondersteuning, dat half uur is al voorbij...
Het hielp denk ik toch want ik ben geweest. Wel 'maar' 50 baantjes, want het was zo druk dat ik er na 3 kwartier wel klaar mee was. Maar goed, dat zijn er 50 meer dan niks. :cool:
Door Siberienne
eelke schreef:Het hielp denk ik toch want ik ben geweest. Wel 'maar' 50 baantjes, want het was zo druk dat ik er na 3 kwartier wel klaar mee was. Maar goed, dat zijn er 50 meer dan niks. :cool:

Top!

(((50 baantjes.... ik was allang gezonken))))
Door eelke
Siberienne schreef:Top!

(((50 baantjes.... ik was allang gezonken))))
Nou, dat denk ik ook elke keer bij baantje 16 ofzo, maar dan krijg je ineens de slag te pakken en gaat het eigenlijk wel. Ik vind het wel fijn, ben nu 4 keer geweest. De eerste keer haalde ik 42 baantjes in 5 kwartier, afgelopen woensdag 54 baantjes in een uur. Dus gewoon ook snel vooruitgang. Daarom had ik er vandaag ook zeker 56 willen doen eigenlijk.

Tis ook gewoon goed voor heel je lijf en houding. Ik merk met lopen nu zelfs al wat verschil, wat meer kracht al. En voor mijn schouders is het fijn want die gaan altijd snel vast zitten, met zwemmen gebruik je die spieren goed op een ontspannen manier. Heel je lijf wordt er soepel van.

En ik heb een nieuw badpak gekocht (ik had een bikini short broekje, en die bleef niet goed hangen als je een beetje snel gaat ;D ) en die vind ik leuk maar die kan je echt alleen aan als je naar een zwembad gaat ;D dus dan moet ik wel gaan he.
Door hannabelgje
eelke schreef:
Nou, dat denk ik ook elke keer bij baantje 16 ofzo, maar dan krijg je ineens de slag te pakken en gaat het eigenlijk wel. Ik vind het wel fijn, ben nu 4 keer geweest. De eerste keer haalde ik 42 baantjes in 5 kwartier, afgelopen woensdag 54 baantjes in een uur. Dus gewoon ook snel vooruitgang. Daarom had ik er vandaag ook zeker 56 willen doen eigenlijk.

Tis ook gewoon goed voor heel je lijf en houding. Ik merk met lopen nu zelfs al wat verschil, wat meer kracht al. En voor mijn schouders is het fijn want die gaan altijd snel vast zitten, met zwemmen gebruik je die spieren goed op een ontspannen manier. Heel je lijf wordt er soepel van.

En ik heb een nieuw badpak gekocht (ik had een bikini short broekje, en die bleef niet goed hangen als je een beetje snel gaat ;D ) en die vind ik leuk maar die kan je echt alleen aan als je naar een zwembad gaat ;D dus dan moet ik wel gaan he.
Heerlijk hè! Ik ga nu ook 1x per week zwemmen met nichtje en papa. Nichtje moet van haar moeder sporten dus lekker zwemmen. Wij bouwen rustig op en zitten nu aan 20 baantjes. We doen er iedere week 2 bij. Na 20 geeft mijn knie het momenteel op. Na het zwemmen bubbelen en sauna en je voelt je erna zalig!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door eelke
hannabelgje schreef:Heerlijk hè! Ik ga nu ook 1x per week zwemmen met nichtje en papa. Nichtje moet van haar moeder sporten dus lekker zwemmen. Wij bouwen rustig op en zitten nu aan 20 baantjes. We doen er iedere week 2 bij. Na 20 geeft mijn knie het momenteel op. Na het zwemmen bubbelen en sauna en je voelt je erna zalig!

Ik bedenk me nu wel dat 'baantjes' niet zo veel zegt want je hebt 25 en 50 meter baden :P ik zwem in 25 meter baden. Vandaag voor het eerst in het buitenbad. Dat was wel een stuk kouder dat water.
Door Kaela
Ik vind 50 baantjes heel knap!

Ik heb de laatste keer van het zwemmen enorm spierpijn in mijn schenen gehad dus ik durf niet meer zo goed. Wat dikke onzin is, maar ja, aangezien ik de laatste weken sowieso amper heb gesport, is het zwemmen niet het eerste waar ik me druk om hoef te maken :D
Door eelke
Kaela schreef:Ik vind 50 baantjes heel knap!

Ik heb de laatste keer van het zwemmen enorm spierpijn in mijn schenen gehad dus ik durf niet meer zo goed. Wat dikke onzin is, maar ja, aangezien ik de laatste weken sowieso amper heb gesport, is het zwemmen niet het eerste waar ik me druk om hoef te maken :D
Jij ook al last dus? En 'ze' zeggen dat zwemmen verder geen belasting geeft...
Door dinky89
eelke schreef:Jij ook al last dus? En 'ze' zeggen dat zwemmen verder geen belasting geeft...
Het is maar net hoe je belasting ziet ;-) het is niet voor niets dat het bij revalidatie wordt ingezet, je lijf hoeft in het water je gewicht niet te dragen. Dat is wat ze met belasting bedoelen. Je kunt ook juist heel goed trainen in water omdat water meer weerstand geeft dan lucht ;D
Door hannabelgje
eelke schreef:
Jij ook al last dus? En 'ze' zeggen dat zwemmen verder geen belasting geeft...
Ik kan wel beter zwemmen dan andere activiteiten uitoefenen. En de warmte van de sauna en bubbelbad erna doet mijn spieren en gewrichten ook echt goed. Ik doe wel alleen schoolslag, meer kan ik niet. En we zwemmen redelijk rustig.

Door Pauline
Ik ben zo gek op zwemmen, maar helaas met mijn nek- en schouderklachten is borstcrawl of schoolslag echt niet te doen.... En op mijn rug vind ik gewoon geen klap aan. Dus tegenwoordig ga ik bij heel mooi weer naar Nordhorn, waar ze een prachtig zwembad hebben met golfslagbad en laat me daar op de golven rollen en that's it.
Door hannabelgje
Vanmiddag eventjes bij de puppy's wezen kijken en ze beginnen nou te spelen. Zo leuk om te zien! De mama ook meteen even verlost van haar hechtingen.

Door Kaio
Leuk hoor puppies, fijn dat mans beter gaat

En ik "zwem" iedere zaterdag. Nou ja spring uit boot en laat me halen, of levend of " bewusteloos". :biggrin2:
En ik mag hondjes de boot intrekken, genoeg schouder work out :biggrin2:

Van ons oude tuinhuis hebben wel grote plantenbakken gemaakt, gister geschuurd en geverfd , vandaag weer geverfd. En onkruid tussen tegels vandaan gehaald en dat was veel. Rug dus een beetje verbrand :-[ En net als de sodemieter die bakken in de garage gezet ( geen sportschool meer nodig, gelukkig waren ze droog zat! ) Rest opgeruimd. Dat kan best snel als het moet. Lucht was een beetje zwart. En dan weer Maci naar beneden geplukt....Stom onweer. ( lijkt nog mee te vallen maar moet dat nog niet te vroeg roepen )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door