Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef:Het is gewoon K met peren als je op je werk moet zijn terwijl je eigenlijk gewoon thuis wil zijn bij je hond om te zien hoe het gaat. Zelfs al is hij niet alleen (meneer is thuis), ik wil er gewoon zelf zijn (nee het gaat niet zo goed, darmen gaan beter maar hij heeft veel ingeleverd dus lopen gaat niet goed en we weten niet hoeveel mogelijkheid voor herstel hij nog heeft)Getver dat is zeker niet leuk. Hopelijk knapt hij toch op.
Siberienne schreef: ↑di 10 jun 2025, 09:51 Het is gewoon K met peren als je op je werk moet zijn terwijl je eigenlijk gewoon thuis wil zijn bij je hond om te zien hoe het gaat. Zelfs al is hij niet alleen (meneer is thuis), ik wil er gewoon zelf zijn (nee het gaat niet zo goed, darmen gaan beter maar hij heeft veel ingeleverd dus lopen gaat niet goed en we weten niet hoeveel mogelijkheid voor herstel hij nog heeft)Je maatje achteruit zien gaan als ze ouder worden is altijd zwaar. Sterkte, en ik duim dat hij nog opknapt!
Siberienne schreef: ↑di 10 jun 2025, 09:51 Het is gewoon K met peren als je op je werk moet zijn terwijl je eigenlijk gewoon thuis wil zijn bij je hond om te zien hoe het gaat. Zelfs al is hij niet alleen (meneer is thuis), ik wil er gewoon zelf zijn (nee het gaat niet zo goed, darmen gaan beter maar hij heeft veel ingeleverd dus lopen gaat niet goed en we weten niet hoeveel mogelijkheid voor herstel hij nog heeft)Tuurlijk wil je er zijn. Voor een kind neem je gewoon sociaal verlof. Bij een hond is dat maatschappelijk anders, maar voor diegene wiens hond het is niet.
Siberienne schreef: ↑di 10 jun 2025, 09:51 Het is gewoon K met peren als je op je werk moet zijn terwijl je eigenlijk gewoon thuis wil zijn bij je hond om te zien hoe het gaat. Zelfs al is hij niet alleen (meneer is thuis), ik wil er gewoon zelf zijn (nee het gaat niet zo goed, darmen gaan beter maar hij heeft veel ingeleverd dus lopen gaat niet goed en we weten niet hoeveel mogelijkheid voor herstel hij nog heeft)Heel veel sterkte met hem.