Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
Arme Shadow. Het is een voorrecht om oud te mogen worden, maar oud worden komt ook met ongemakken.
:bigarmhug:
Door Siberienne
Shadow zegt dank voor de knuffels. Zijn buik is nog steeds niet helemaal rustig, niet fijn dit. Vrijdag was hij er echt sneu van, gisteren een goede drol maar vandaag weer vast gevolgd door flats - dit keer wel buiten. Meneer heeft personeel : elke keer als hij gaat dreutelen springen wij in de houding om naar buiten te gaan.
Door Siberienne
hannabelgje schreef: ma 26 mei 2025, 19:49 Misschien wat probiotica geven om hem wat te helpen?

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
Hij krijgt die sinds vrijdag, en wat psyllium sinds gisteren. Hopelijk trekt het weer bij
Door Siberienne
zurca schreef: di 27 mei 2025, 11:59 Knuffel voor Shadow en jullie..hopelijk voelt hij zich snel weer beter :-*
Het gaat niet zo goed, morgen afspraak bij de dierenarts. Heb er beetje hard hoofd in, duurt al met al nu al best lang en hij is natuurlijk een oude hond die de laatste weken eigenlijk snel ouder wordt..

Hij slaapt veel nu. Dat is goed, niks hoeft maar het moet wel ook nog leuk zijn voor hem. Een Shadow die achter me aan sjokt is gewoon niet Shadow
IMG_7566.jpeg
IMG_7566.jpeg (785.16 KiB) 154 keer bekeken
Door Kaela
Oh wat naar Sieberienne. Dan is je mannetje opeens snel oud en kwersbaar. Sterkte!
Door doranto
Ja, dat is altijd heel moeilijk om ze plots zo oud te zien worden :-\ Sterkte Siberienne!
Door hannabelgje
Getver wat naar. De duimen draaien hier voor jullie Shadow.

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk

Door Ina
Ach bah, wat kunnen ze je een buikpijn geven hé, die oudjes :(
Oud worden mag, minder actief mag ook....zolang er geen pijn is vind ik het ook niet erg als het tempo wat langzamer wordt....maar het is o zo belangrijk om de eerlijke vinger aan de pols te houden.
Veel sterkte morgen :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door