Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Weer helemaal gemist dit stukje... Fijn dat de operatie doorgegaan is. En zo te horen wordt er voor je gezorgd als je terug naar huis gaat, dus dat klinkt ook goed!
Door Siberienne
Even iets heel anders maar wat nu in Amerika gebeurt is toch eigenlijk ook bizar en eng? Dat zo’n idioot als trump zoveel mensen op de been krijgt...
Door doranto
Ronald schreef: wo 06 jan 2021, 21:13 Ze staan daar te wachten tot hun grote leider iets twittert wat ze moeten gaan doen. Ik blijf het een bizarre situatie vinden.
Nou ze staan niet te wachten hoor, de bestorming van het Capitool is inmiddels een feit. Op
Nu.nl live kun je de ontwikkelingen volgen.
Door Ronald
Doranto schreef: wo 06 jan 2021, 21:16 Nou ze staan niet te wachten hoor, de bestorming van het Capitool is inmiddels een feit. Op
Nu.nl live kun je de ontwikkelingen volgen.
Dit lijkt bijna een burgeroorlog? :o
Door dinky89
Inderdaad bizar. Toch verbaasd het ook niet zoals Trump invloed heeft op zijn aanhang en dat ze hem gehoorzamen nadat hij had opgeroepen naar het Capitool te gaan :-X

Lees inmiddels wel dat Trump heeft getwittert geen geweld te gebruiken richting politie. Dat is toch positief puntje. Hopelijk gaan de demonstranten daar ook naar luisteren......
Door Tanna
Inmiddels zijn ze afgedropen. Neergeschoten vrouw overleden. Wat een ellende, vreselijk. En dan is er hier meteen al een deskundige die zegt : Ook in Nederland kan het zomaar gebeuren. Ja, dat weten we best, maar houd er toch je mond over, denk ik altijd. Stip het niet nog eens extra aan.

Sam, voel je je al beter nu?
Door dinky89
Tja, en wat hebben ze nu helemaal bereikt? Dat er minder republikeinen nog bezwaar maken in de senaat tegen de stemmen en dus eigenlijk het tegenovergestelde van wat ze hadden willen bereiken. Vraag mij nu echt af wat voor chaos het verlaten van het witte huis door Trump nu gaat worden :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door