frodo quin schreef: ↑zo 13 apr 2025, 18:57
Naargelang welke diersoort kunnen de mijne er wat van. Niet van honden, maar kattenpoep is blijkbaar lekker, kippenpoep ook en mensenpoep is helemaal het einde. Langs 1 van de paden dat we vaak lopen is er blijkbaar een plaats achter een houtwal waar iemand soms gaat als hij/zij zich niet kan ophouden. Dan moet ik altijd goed opletten dat ze niet stiekem gaan vreten.
O o o, ik benijd je niet. Kattenpoep is éen ding, meestal zijn dat keutels, dit was derrie blijkbaar

, maar van wat/wie?
Volgens mij is het zelfbelonend gedrag en doe je er weinig tegen. Erger dan wat kattendrollen vreten is het hier nog nooit geweest, maar misschien zijn we nu wel de sjaak.
De (illegale losloop)route die ik vaak loop is ook een wandel-fiets-pad waar geregeld mensen lopen die echt de hele dag aan het lopen zijn.
Het is een open gebied maar wel met een heggetje waar Tola onderdoor kan en ik niet en aan de andere kant ligt een smal (officieel) pad dus ik kan niet alles zien maar hij kan hier zo heerlijk los. Het is een kilometer lang dus de kans dat hij iets tegenkomt is heel groot. Sowieso kun je je hond niet altijd zien/ruimen sommige mensen het hier 'buiten' gewoon niet op dus er kan gewoon iets liggen.
Het is nu heel druk in het bollenseizoen, dus de kans dat er mensenpoep ligt kan wel heel groot zijn. Anyway, ik heb Tola even gewassen in de tuin, met een haarmasker van mij wat beneden stond en nog wat tandpasta (tip van BP) om eventuele achtergebleven geur te neutraliseren
Hij vond het een beetje raar maar bleef toch netjes zitten en droogde snel op omdat het lekker weer was