Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Kaela schreef:;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:

Ik moet bekennen dat de helft van het boek door van facebook opnieuw opgeslagen foto's is gevuld. Ik heb het allemaal niet meer, ondanks dat ik altijd wel geprobeerd heb alles goed op te slaan. Het verzamelen van alle foto's van harde schijven, facebook en mijn laptop was ook wel het grootste deel van de klus. En dan al die foto's met dezelfde nummers (omdat de camera na 9999 opnieuw begint met nummeren), dat maakte het ook niet handiger.
Maar het was vooral heel heilzaam om het boek te maken. En een fijne opvulling van al die leeg gevallen tijd. Had er het liefst nog een tijd mee doorgegaan, maar af is af he.

Ik ga alleen kamperen, half augustus. Ik ga vrijwilligerswerk doen bij de WK van de IJslandse paarden in Oirschot. En dan mag je op de vrijwilligerscamping staan. Ik vind kamperen reuze leuk, meneer niet, dus dit is mijn kans! En het wordt geen kramperen, want ik heb een 4persoons tent gekocht waar ik in kan staan met inderdaad ook een voorstuk. Geen gedoe in een piepklein iglootje (voor dit ouwe wijf ::) ). En er is dan een grote vrijwilligerstent waar we eten. Dus juist luxe, want de laatste keer dat er een week lang voor me gekookt is, is 10 jaar geleden op de vorige Nederlandse WK :biggrin2: .

Zwemmen is een hele mooie om mee te starten, maar die frietjes he. Ik heb dat met ijs, na zwemmen moet er een ijsje.
'

Ow dat had ik ff mis dan ;D
Je mag anders wel een boek voor mij maken hoor, want ik kan me er dus niet toe zetten ;) maar ja, ik heb nog een hondje over om mee te gaan lopen, dat ligt bij jullie ook anders inderdaad... :-\ da's echt leeg.

Klinkt goed, zo kamperen. Joep en ik vinden het fantastisch dus de meneer moet maar gewoon een keer mee haha. Die vind het wel oké hoor. Is het dus een hele week?

En ik heb geen frietjes op, maar braaf een appeltje :cool: maar de volgende keer plan ik mijn eten wel wat anders denk ik, zodat ik nog wat zwaarders mag na het zwemmen.
Vandaag de eerste bezichtiging gehad voor een nieuw huis voor mijn mams, haar huis is (onder voorbehoud) verkocht maar die mensen zijn geweest met een aannemer dus dat zit wel snor.... hun eigen huis is ook verkocht dus kan niet zo veel meer mis gaan, hopen we. Ze moet er al per 1 september uit zijn dus ze mag onze zolder gebruiken
Eerste huis was een mooi huis maar wat uitgeleefd en moest her en der toch wel wat aan gedaan worden en komt boven budget.... Dat wordt hem niet... maandag de volgende, bij een makelaar die ik nog van vroeger ken, dat was dus een weird gesprek aan de telefoon voor de afspraak te maken haha! Mensen herkennen mijn naam natuurlijk heel snel, zoveel Constance's lopen er nou ook niet rond in NL
Door Kaela
eelke schreef:'

Ow dat had ik ff mis dan ;D
Je mag anders wel een boek voor mij maken hoor, want ik kan me er dus niet toe zetten ;) maar ja, ik heb nog een hondje over om mee te gaan lopen, dat ligt bij jullie ook anders inderdaad... :-\ da's echt leeg.

Klinkt goed, zo kamperen. Joep en ik vinden het fantastisch dus de meneer moet maar gewoon een keer mee haha. Die vind het wel oké hoor. Is het dus een hele week?

En ik heb geen frietjes op, maar braaf een appeltje :cool: maar de volgende keer plan ik mijn eten wel wat anders denk ik, zodat ik nog wat zwaarders mag na het zwemmen.
Wat knap, een appel!

Mijn meneer vindt kamperen écht niets. Maar ja, hij vond vakantieparken ook niets en daar hebben we de afgelopen jaren ook fijn vakantie gehad. Wie weet, krijg ik hem nog eens zo ver.

Boeken voor iemand anders maken is wel lastig hoor. Maar als je er aan toe bent, ga je vanzelf aan de slag. Of niet en dat is ook goed. Gijs zit in je hart, dat is het beste plekje :-*

Edit: OT vanmorgen dry needling gehad, deed zeerder dan de vorige keer, maar het effect is stukken beter nu. Daarna nog een uurtje slapen en avonddienstje gedaan. Morgen weer vroeg op, dus het is een beetje thuiskomen en direct naar bed. Niets aan.
Door eelke
Dat is zeker het beste plekje :) maar ik zou het fijn vinden een boek te hebben wat ik kan doorbladeren met al zijn foto's, van mini tot het eind. Maar dat komt nog wel.
Door Kaio
Leuk hoor, bij zo'n ijslandse paarden WK. Fijn dat je kamperen leuk vind (ik ga met je meneer mee, ik hou van een eigen douche, wc en ruimte voor droge kleren ;D , de rest is er wel leuk aan)

Ik heb geen eet-ritueel na zwemmen, hebben jullie dat vroeger aangeleerd gekregen of zo :???: :biggrin2: Maar van zwemmen krijg je wel honger dat wel.

Fotoboek, oja ik had een vergroting uitgezocht, moet ik nog bestellen... Maar ja zo'n fotoboek heeft wel iets, maar zover om dat uit te zoeken ben ik ook nog niet. Heb ook te veel foto's en vind kiezen moeilijk , volgens mij is dat nog het lastigste hier, dan ga ik twijfelen opnieuw kijken, uren verder en nog niks... ::)
Door eelke
Ja, een dag zwemmen en dan met rimpelige watervingers extra zoutje frietjes eten ;D

Sjonge. Ik was echt even van slag doordat nagellak-Tijn overleden is. En hoewel het sowieso erg verdrietig nieuws is begreep ik even niet waarom het me zó raakte. Maar Tijn was bij het glazen huis, de ochtend nadat Gijs ingeslapen is, en ik heel, heel erg alleen beneden zat, terwijl meneer en Joep nog boven sliepen. Snif. Ik werd even terug in de tijd gegooid geloof ik.

Potje gebruld en nu mezelf weer even bij elkaar rapen, ik ga eens even wat stevige muziek opzoeken en aan de poets, dan zakt het vast weer.
Door Kaio
:bigarmhug:
Valt soms niet mee, het ene enorm droevigs herinnert je nog aan je eigen heel droevigs.

Hmmm poetsen ja ja dat moest ik ook nog, iets met uitstel gedrag :biggrin2: Ik ga zo maar eens naar de winkel dan maar ;D Heb nog iets tegen onkruid nodig in de voortuin, je haalt het weg 2 weken later staat het er weer >:( >:( >:( Nog een rattenval extra :-X :-X, wellicht nog iets tegen de vliegen een vliegenval of zoiets? Nee erg fijn bijna tussen de velden wonen ::) ;D Zag vanmorgen wel tig hazen ook in "de wijk"

En ik heb spierpijn van de haag snoeien gisteren. Als je begint denk je valt mee he, en dan moet je toch best veel ook boven je hoofd werken met dat ding, en dan blijven de hele avond nog je armen natrillen, fijn gevoel hahaha.

Oja er zit een beestje achter het glas van mijn beeldscherm, die loopt dus de hele tijd dor het scherm, nou :wall: :uglystupid2: wordt je ervan ;D
Door eelke
Kaio schreef::bigarmhug:
Valt soms niet mee, het ene enorm droevigs herinnert je nog aan je eigen heel droevigs.

Hmmm poetsen ja ja dat moest ik ook nog, iets met uitstel gedrag :biggrin2: Ik ga zo maar eens naar de winkel dan maar ;D Heb nog iets tegen onkruid nodig in de voortuin, je haalt het weg 2 weken later staat het er weer >:( >:( >:( Nog een rattenval extra :-X :-X, wellicht nog iets tegen de vliegen een vliegenval of zoiets? Nee erg fijn bijna tussen de velden wonen ::) ;D Zag vanmorgen wel tig hazen ook in "de wijk"

En ik heb spierpijn van de haag snoeien gisteren. Als je begint denk je valt mee he, en dan moet je toch best veel ook boven je hoofd werken met dat ding, en dan blijven de hele avond nog je armen natrillen, fijn gevoel hahaha.

Oja er zit een beestje achter het glas van mijn beeldscherm, die loopt dus de hele tijd dor het scherm, nou :wall: :uglystupid2: wordt je ervan ;D
Volgens mij kun je beter even verhuizen naar het klaagtopic ;D
Door eelke
Kaio schreef::-[ ;D
Ik heb alle spullen :D
Dus van alles wordt opgelost.

Alleen dat beestje he:
http://s851.photobucket.com/user/kaioma ... g.mp4.html
Ik kan je foto niet zien, photobucket doet stom de laatste weken, hebben hun regels veranderd ofzo en nu werkt er veel niet. Net als mijn avater.

Wij hebben trouwens een fruitvliegjes plaag. Er verschrikkelijk, ze komen overal op af. Ik heb een nieuwe val maar die lijkt niet heel goed te werken.

Verder, maandagavond een opvouwbare bolderkar ophalen. Leek me ze handig om te hebben. Voor festivals, om alle spullen in te doen als we van de auto naar de camping gaan lopen (we hebben het plan om over 2 jaar naar Glastonbury te gaan :o ) maar ook voor neefjes om in te zitten, strandbezoekjes, dagje efteling (oh en als we ook weer een pupje zouden hebben... ::) ). Ik vind ze nieuw alleen zo duur voor iets wat je niet heel vaak gebruikt, dus nu via marktplaats :) als is dat altijd pas echt zeker zodra je het opgehaald hebt natuurlijk.
Door Fenixjuh
eelke schreef:
Ik kan je foto niet zien, photobucket doet stom de laatste weken, hebben hun regels veranderd ofzo en nu werkt er veel niet. Net als mijn avater.

Wij hebben trouwens een fruitvliegjes plaag. Er verschrikkelijk, ze komen overal op af. Ik heb een nieuwe val maar die lijkt niet heel goed te werken.

Verder, maandagavond een opvouwbare bolderkar ophalen. Leek me ze handig om te hebben. Voor festivals, om alle spullen in te doen als we van de auto naar de camping gaan lopen (we hebben het plan om over 2 jaar naar Glastonbury te gaan :o ) maar ook voor neefjes om in te zitten, strandbezoekjes, dagje efteling (oh en als we ook weer een pupje zouden hebben... ::) ). Ik vind ze nieuw alleen zo duur voor iets wat je niet heel vaak gebruikt, dus nu via marktplaats :) als is dat altijd pas echt zeker zodra je het opgehaald hebt natuurlijk.
Ik heb een nieuwe tip gekregen, appelazijn met afwasmiddel. Ik moet het nog uitproberen, want hier nu al een week geen fruit in huis.
Door dinky89
Fijn om te lezen dat de situatie stabiel is smulpaap. Heb de laatste tijd vaak aan jou/jullie gedacht :-* Hebben ze uiteindelijk een oorzaak kunnen vinden voor die ademstilstanden die te behandelen is?
Door smulpaap
dinky89 schreef:Fijn om te lezen dat de situatie stabiel is smulpaap. Heb de laatste tijd vaak aan jou/jullie gedacht :-* Hebben ze uiteindelijk een oorzaak kunnen vinden voor die ademstilstanden die te behandelen is?
Dank voor je belangstelling ;)
Een opeenstapeling . Het nog (wat ) onrijp zijn van o.a de slokdarm , reflux , en door de tangverlossing erg veel spanning . Maar dat schreef ik al he ? dat was het eerste wat mij opviel toen ik haar zag . Een enorme strakke blik in haar oogjes . En dat zag men in het z-huis ook .
Ze had a.hw de kracht nog niet als ze last had van de voeding , die omhoog kwam . De spanning deed daar ook geen goed aan ....
Het is dus echt gelukkig geweest dat mijn schoondochter het snel in de gaten had , anders had het kunnen leiden tot de eeuwige slaap
De tweede opname heeft dus veel langer geduurd . Er is nu een strak regime , voeden in alle rust zonder prikkels . Daar is ze ook overgevoelig voor
De behandelingen bij de osteopaat slaan nu wel goed aan , ze heeft nu een ontspannen blik in haar oogjes .
En ze is nu doorverwezen naar het AMC voor de reflux , daar heeft men een speciale spuugpoli
Mijn zoon heeft bijzonder verlof , het is te gevaarlijk om aan het werk te blijven . Mijn schoondochter is in therapie om haar trauma te verwerken
Toen het gebeurde heeft ze erg goed gehandeld , de kleine meid lag bv al op de harde tafel voor het geval ze haar moest reanimeren
Maar daarna kwam de klap , ze moet haar vertrouwen echt terug krijgen en dat heeft tijd nodig
Door dinky89
Die spanning schreef je inderdaad al. Wel heel fijn dat ze nu ontspannen blik heeft :)
Heel begrijpelijk dat zeker je schoondochter vertrouwen terug moet krijgen en goed van haar dat ze in therapie is! Klinkt voor dit moment als goed onder controle met de professionele hulp :-*
Hoop dat je zoon en schoondochter spoedig weer in de Geniet modus weten te komen na deze angstige tijd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door