Kaela schreef:'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet bekennen dat de helft van het boek door van facebook opnieuw opgeslagen foto's is gevuld. Ik heb het allemaal niet meer, ondanks dat ik altijd wel geprobeerd heb alles goed op te slaan. Het verzamelen van alle foto's van harde schijven, facebook en mijn laptop was ook wel het grootste deel van de klus. En dan al die foto's met dezelfde nummers (omdat de camera na 9999 opnieuw begint met nummeren), dat maakte het ook niet handiger.
Maar het was vooral heel heilzaam om het boek te maken. En een fijne opvulling van al die leeg gevallen tijd. Had er het liefst nog een tijd mee doorgegaan, maar af is af he.
Ik ga alleen kamperen, half augustus. Ik ga vrijwilligerswerk doen bij de WK van de IJslandse paarden in Oirschot. En dan mag je op de vrijwilligerscamping staan. Ik vind kamperen reuze leuk, meneer niet, dus dit is mijn kans! En het wordt geen kramperen, want ik heb een 4persoons tent gekocht waar ik in kan staan met inderdaad ook een voorstuk. Geen gedoe in een piepklein iglootje (voor dit ouwe wijf). En er is dan een grote vrijwilligerstent waar we eten. Dus juist luxe, want de laatste keer dat er een week lang voor me gekookt is, is 10 jaar geleden op de vorige Nederlandse WK
.
Zwemmen is een hele mooie om mee te starten, maar die frietjes he. Ik heb dat met ijs, na zwemmen moet er een ijsje.
Ow dat had ik ff mis dan

Je mag anders wel een boek voor mij maken hoor, want ik kan me er dus niet toe zetten

Klinkt goed, zo kamperen. Joep en ik vinden het fantastisch dus de meneer moet maar gewoon een keer mee haha. Die vind het wel oké hoor. Is het dus een hele week?
En ik heb geen frietjes op, maar braaf een appeltje