Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door joel
#2920033
kon t toch even niet laten, maar deze toch even posten hier,

Heerlijk gewandeld in Utrecht, niet te geloven he, maar ik was hier ook nog nooit geweest, maar heerlijk wandelpark met een uitgezette wandelroute van +- 12 km waar de hond ook veel los mag

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Naomi B
#2920640
Hij ziet er een beetje uit als een verzopen prins, maar nog even statig. Vind hem zo gaaf Joel!

Genieten weer van alle foto's. En dat voetje van Hope! :smitten: :smitten: :smitten:
Gebruikersavatar
Door joel
#2920932
nova schreef: ooww, een *zozieikeruitalsikgezwommenheb* foto  ;D
Nou meer als * zozieikeruitalsikdoorderegenloopdoorhethogenattegras*
Qadir heeft geen zwemdiploma  ;D, als hij het warm heeft in de zomer loopt ie 5 cm het water in en gaat dan liggen, maar t koelt wel lekker af ja
Door smulpaap
#2921646
Hallo inie-minie .... hallo smurf  :biggrin2: Fijn he als je eens een hond van je eigen formaat ontmoet , ja idd wij smurfen zouden een trappetje moeten hebben . Klopt , ikke Tessa kwam laatst een Prins Bernard tegen in het bos . Jeuh zeg die poepert was onbereikbaar  ::) En aan zee kwam ik een hond tegen van het merk beer . Ik liep zo onder hem door man

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Riek
#2921812
smulpaap schreef: Hallo inie-minie .... hallo smurf  :biggrin2: Fijn he als je eens een hond van je eigen formaat ontmoet , ja idd wij smurfen zouden een trappetje moeten hebben . Klopt , ikke Tessa kwam laatst een Prins Bernard tegen in het bos . Jeuh zeg die poepert was onbereikbaar  ::) En aan zee kwam ik een hond tegen van het merk beer . Ik liep zo onder hem door man

Afbeelding
hé wat leuk, je kwam een vlinder tegen.

Ik geniet zo van dit topic  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door