Ik heb ook gewoon die goedkope van de aximax. En ja, je kan idd ook voor menselijke consumptie doen.
Ik gebruik trouwens hier 3 ringen voor "hondenvoer" en bewaar 2 ringen voor mezelf, om fruit en kruiden mee te drogen!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Linda_Bonbon schreef: Hmm, als ik mijn eigen biltong kan maken met zo'n apparaat dan vind ik het toch zeker wel de moeite van het overwegen waard hoor.De mijne staat in de garage en ik laat 'm daar gewoon de hele dag draaien..
Weet alleen nog niet waar ik hem kwijt zou moeten want ons huis is zooo vol
Kun je die apparaten ook gewoon aan laten staan als je niet thuis bent of is dat gevaarlijk??
Enne bedankt voor de links, 25 euro is inderdaad niet duur!
dancingdaydream schreef: voor zover ik weet alleen online..ja dat vroeg ik me ook af..... is gedroogd vlees helemaal geschikt voor menselijke consumptie? ivm salmonella en andere bacterien en ziektes?? is het net zo veilig als gebakken of gekookt? als dat zo is wil ik echt zo'n ding hebben
202spots, jij eet dus zelf ok de gedroogde kip? hoe zit t dan met de salmonella?
Linda_Bonbon schreef: ja dat vroeg ik me ook af..... is gedroogd vlees helemaal geschikt voor menselijke consumptie? ivm salmonella en andere bacterien en ziektes?? is het net zo veilig als gebakken of gekookt? als dat zo is wil ik echt zo'n ding hebbenIk heb even gegoogled want was ook wel nieuwsgierig.![]()
Bien schreef: pas maar op.. binnen de kortste keren heb je er 2 staan ;-)Die staan er dus ook hier hahahahahaha!!!!!!!