Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ina schreef: ↑za 16 dec 2023, 10:19 Is dat een volle zus.....zelfde nestJa, volle zus, zelfde nest. Bruun is fors, en zijn zusje juist niet. Vandaar het grote verschil nu..... wauw, dan is Bruuntje wel een joekel op de foto
![]()
Die stopt die ieniemienie snoepjes in zijn holle kies en gaat verder met waar hij mee bezig was, grotere snoepen baas
Succes met de zenuwen, maar dat gaat helemaal goedkomen hoor ... go with the flow en geniet van de prachtige vent![]()
Siberienne schreef: ↑za 16 dec 2023, 11:12 Slim is niet perse een nadeel. Als ik je dan 1 tip mag geven over werken met een slimme hond: kort sessies met oefenen en kijk of het wil met ‘shapen’ waarmee ze die slimheid kunnen gebruiken. Dan gebruiken ze dat brein om met jou te gaan samenwerken, ik vond dat helpen.Slim is heel fijn, en de combinatie met gek op eten zijn ook. Moet alleen zorgen dat ik slimmer blijf dan hij
Maar vooral, ga lekker genieten nu! Komt vast goed!
pike schreef: ↑za 16 dec 2023, 12:44 Spannend! Wat een verschil tussen die twee puppen zeg. Hoeveel weegt Bruun inmiddels?Hij weegt 16 kilo
Jagers zijn altijd slim.Maar de Laika was toch baasgericht schreef je. Dus dat moet goedkomen
![]()
Vijf kilo maar?![]()
![]()
Succes morgen!
Kim_S schreef: ↑za 16 dec 2023, 22:41 Vraagje trouwens.Hij zal sowieso wel even moeten wennen aan de nieuwe situatie. Ik zou hem niet meteen willen inenten. Dus dan heeft titeren nog geen zin vind ik.
Hij is “gangbaar” geënt op 6-9-12 weken. En hij is nu 15 weken. Wanneer zouden jullie titeren? Komende week al meteen omdat het 3 weken geleden is, of kan dat nog wel even wachten tot hij een beetje aan ons gewend is?
Kaio schreef: ↑zo 17 dec 2023, 07:44 Hij zal sowieso wel even moeten wennen aan de nieuwe situatie. Ik zou hem niet meteen willen inenten. Dus dan heeft titeren nog geen zin vind ik.Ik verwacht niet dat hij geënt moet worden. Maar wil dat wel zeker weten natuurlijk. Hoe lang zit er normaal tussen enten en controleren dmv een titerbepaling? Volgens mij is dat een week of 3?
Ikzelf zou zeker minimaal nog een weekje wachten. Maar goed dat ben ik dan![]()
Anne in Zweden schreef: ↑za 16 dec 2023, 13:32 Ik vind nog steeds dat je meteen vanaf de fokker moet doorrijden naar Zweden.Had deze ff gemist.De meiden willen dan vast ook wel mee.
![]()
Succes met de laatste nacht van ongestoorde nachtrust!![]()
Kim_S schreef: ↑zo 17 dec 2023, 09:32 Ik verwacht niet dat hij geënt moet worden. Maar wil dat wel zeker weten natuurlijk. Hoe lang zit er normaal tussen enten en controleren dmv een titerbepaling? Volgens mij is dat een week of 3?4 is ook prima
Als dat ook prima 4-5 weken kan zijn dan gaan we inderdaad eerst eens aan elkaar wennen voordat we richting dierenarts gaan.