Vraag me echt af of daar veel animo voor is. Ik zou dat echt nooit doen.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Tanna schreef: ↑zo 16 okt 2022, 20:27 Dat is een antroposofische praktijk. Niks mis mee, maar wel met een geheel eigen kijk op vaccinaties.Dat verklaart wel deze info. Ik verwacht niet dat ze je dit bij een reguliere praktijk zo gaan vertellen.
Djeena schreef: ↑zo 16 okt 2022, 19:01 Er zijn huisartsen die patiënten informeren, zodat je kunt afwegen of je een coronavaccin neemt. Ik krijg deze informatie net van mijn zus. Het is wat onscherp maar ik krijg het niet als pdf bijlage geüpload.Grappig, dit was mijn huisarts. In de praktijk echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder antroposofisch als ze doen voorkomen, helaas. Wat voor mij reden is geweest om daar op te stappen. Ik vind hun nieuwsbrief echter verhelderend. En eigenlijk van wat ik van hen gewend ben (zo'n brief kregen we ook als Leo weer een uitnodiging kreeg voor de griepprik).
Lizzy schreef: ↑ma 17 okt 2022, 08:23 Grappig, dit was mijn huisarts. In de praktijk echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder antroposofisch als ze doen voorkomen, helaas. Wat voor mij reden is geweest om daar op te stappen. Ik vind hun nieuwsbrief echter verhelderend. En eigenlijk van wat ik van hen gewend ben (zo'n brief kregen we ook als Leo weer een uitnodiging kreeg voor de griepprik).Dat is toevallig zeg.
Lizzy schreef: ↑ma 17 okt 2022, 08:29 Ik vraag me wel af of de passage over de natuurlijke bescherming klopt. Ik zie best veel mensen om mij heen die het eerste kwartaal van 2022 Omicron hebben gehad en inmiddels weer besmet zijn. Iemand daar ideeën over?Zou het met B1, B2 etc te maken kunnen hebben?
Lizzy schreef: ↑ma 17 okt 2022, 08:29 Ik vraag me wel af of de passage over de natuurlijke bescherming klopt. Ik zie best veel mensen om mij heen die het eerste kwartaal van 2022 Omicron hebben gehad en inmiddels weer besmet zijn. Iemand daar ideeën over?Met een formulering als 'de verwachting is dat...' en 'niet of niet ernstig ziek worden' houden ze natuurlijk wel een behoorlijke slag om de arm.