Ik hou alles wat jullie zeggen in gedachten. Het lastige is de juiste keuzes maken, maar hoe meer we weten, hoe beter we dat kunnen doen!
Na een vrij dramatische week mogen we na flink aandringen volgende week eindelijk op consult bij de kinderarts komen. Ik was er wat zat van dat alles maar telefonisch moest.
En we moesten een kinderfysiotherapeut inschakelen. Ter ondersteuning vanwege de onrust. Er worden dan gelijk via de telefoon maar weer dingen geroepen als ze is overprikkeld. Ik weer boos, ik lig verdorie al 14 weken met haar op de bank alle ellende uit te zitten, waar moet ze overprikkeld door zijn?
Anyway, vanmorgen de fysio gebeld, vanmiddag kwam ze al. Van overprikkeling is volgens haar geen sprake. Wel heeft Nina last van haar nekje. Met slapen heb ik nooit een voorkeurshouding gezien, maar nu ze haar hoofdje op gaat tillen zien we het wel. We hebben nu een oefening om dat te verhelpen. Het goede nieuws is, ze zal waarschijnlijk eerst nog onrustiger worden. Maar goed, hopelijk gaat ze daarna rustiger worden. Tegen de onrust van de buikpijn zal het niet helpen, maar het is zonde dat wanneer je even geen buikpijn hebt, je niet kan slapen door de pijn in je nek. Alle beetjes helpen!
Verder staat alles klaar voor de eerste keer naar de opvang. Ik heb een té schattige Nijntje rugzak gekocht, naambandjes voor om de fles met daar extra “koemelkallergie” op en er ligt een shirt dat naar mij ruikt klaar. En een doos tissues voor mij als we thuis komen na het wegbrengen