Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
sam28 schreef: zo 12 dec 2021, 19:29 Blijkbaar ben ik funny and cute. Dat was wederzijds ;)
We doen ons best voor een nieuwe date voor ze op vakantie gaat naar haar ouders de 23e. :biggrin2:

Dus deze kandidaat was leuker ?
Door hannabelgje
sam28 schreef:Blijkbaar ben ik funny and cute. Dat was wederzijds ;)
We doen ons best voor een nieuwe date voor ze op vakantie gaat naar haar ouders de 23e. :biggrin2:
Oehhhh klinkt goed!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Ronald
sam28 schreef: zo 12 dec 2021, 20:00 Dat zou heel leuk zijn. En tegelijk zie ik veel beren. ;D ;D
Maar goed, one stap at a time.
Op een gegeven moment worden beren berinnen. En dan valt het allemaal wel weer mee ::)
Door sam28
Vandaag date 2 gehad. Super leuk. We hebben heel veel lol gehad en ook serieuze zaken besproken. (bv iets over mijn jeugd en verleden)
Vorige date duurde al lang, nu hadden we om 13u afgesproken en hebben ons het schompus gewandeld. Tussendoor zitten. Ik had koffie, zij Glühwein, het restaurant take-away eten. Ik was na 19u pas thuis

Ze nodigde me uit om te komen eten dinsdag
Door sam28
Ja zeker!! Ben alleen nog naarstig op zoek naar een catsit morgen.
Mijn vaste zit in Turkije bij haar ouders en de vriendin die vakantie heeft, heeft dat pas vanaf woensdag ;D
Nog 1 optie en anders de buren :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door