-Annemarie- schreef:Gruwels, lees het nu pas.Hoe gaat het inmiddels?
Best wel goed hoor, hier en daar spierpijn en blauwe plekken, maar minder ernstig dan dat je na zo'n sliding had mogen verwachten.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Annemarie- schreef:Gruwels, lees het nu pas.Hoe gaat het inmiddels?
Angelique schreef:Best wel goed hoor, hier en daar spierpijn en blauwe plekken, maar minder ernstig dan dat je na zo'n sliding had mogen verwachten.Pfjieuw, 'geluk' gehad bij de pech dus
Angelique schreef:Best wel goed hoor, hier en daar spierpijn en blauwe plekken, maar minder ernstig dan dat je na zo'n sliding had mogen verwachten.Goed om te horen!
jasmijn schreef:Zo dat was weer even het dagje zeg.
Gisteravond laat kreeg ik toch klachten, eerst heel licht dus even aan gekeken maar om 5 uur 's nachts toch flink misselijk dus de vroedvrouw gesmst.
Die heeft me toen om 7:30 gebeld om te kijken hoe het was en toen ik naast misselijk ook nog licht hoofdpijn had vond ze het slim om naar het ziekenhuis te gaan.
dus met zus en vroedvrouw naar het ziekenhuis om 11 uur, daar lek geprik ( heel fijn met een vlindernaaltje waar door het bijna geen pijn deed ) in een bekertje gepiest, 2 schijven op mijn buik om de kleinen wereldreiziger en mijn baarmoeder in de gaten te houden ( madam wandelde regelmatig van het meet ding weg, ze heeft nog ruimten en is lekker actief)
Ook nog bloeddruk gemeten en die was 160/110 dus echt flink hoog ook![]()
Na een paar uur wachten uit slag van allen anderen dingen die verrassende genoeg echt super bleken te zijn, geen reden tot paniek dus en nog geen ontwikkeling van HELLP dus, wat super is want toen mocht ik ook naar huis![]()
Ze willen me vrijdag zien en mocht het nog goed gaan dan kunnen we zelf nog even wachten, hoop dat ze zelf besluit om te komen.
Mocht ze niet zelf willen komen een dezen dagen dan word inleiden toch sterk aangeraden en ook bevallen in het ziekenhuis van wegen de mogelijkheid tot complicaties, hoe we in gaan leiden moet ik nog even over denken ben hard de voor en tegen van beiden methodes aan het afwegen.
Veder merk ik dat ik vandaag op de een of anderen vreemde reden echt in mijn kracht ben gekomen, kon goed aan geven wat ik wou en duidelijk aan geven wat ik wel en niet wou weten.
Dit geeft me echt veel meer zelfvertrouwen, rust en kracht om wat komen gaat aan te kunnen in het ziekenhuis.
Heb net even een dutje gedaan bij thuiskomst en hoewel ik niet meer misselijk ben is de hoofdpijn wel flink toegenomen, maar dat was al in het ziekenhuis zo gewisseld dus daar maak ik me niet echt zorgen over.
Al met al weer een bewogen dag met toch een oke uitkomst.
Ik hoop dat de kleinen meid snel besluit om zelf te komen en dat het tot die tijd nog goed met me blijft gaan![]()
Gelukkig , niet heel slecht dus . En nu maar hopen dat de kleine dame zelf zin heeft om te komen![]()
Mijn oudste prins kwam anderhalve week te laat . Maar ik kon nog zelfstandig bevallen
En de jongste prins was twee weken te vroeg
Ik ga voor je duimen dat het goed komt !![]()
Humor momentjes was wel toen de arts mijn voeten opmerkten en zei dat ik wel flink vocht vast hield, waarop zo wel ik al mijn zus zeiden dat het wel mee viel en dat ik maat 45 had.
Die vrouw viel zo wat van verbazen van haar stoel
Oja Marloes ik had je tip van het briefje gedaan en dat werkte geweldig![]()
Echt super bedankt daar voor
Kaio schreef:Pfieuw gelukkig goed afgelopen, Angelique.Ja echt 45
Succes Jasmijn! maar eh echt 45?
Hier overigens gezandstraalt op het strand. En er was een jong zeehondje aangespoeld, aaah. Maar goed die wacht wel weer dat de wind weer wat gaat liggen.