Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Angelique schreef:Ze staan wel op de website van Blokker. Dan zou je online kunnen bestellen en afhalen bij de Blokker in je buurt.
Mja alleen een dure met krat van 25,-. De losse geven wel een google hit maar die zijn niet bestelbaar.
eelke schreef:Nee, zo'n ding moet t zijn;
Afbeelding

Te vroeg weet ik niet hoor, de meeste winkels hebben t zomer assortiment al wel in de schappen...

Ik ga nog ff bij de hema kijken inderdaad.
Wibra of Xenos?
Door Kim_S
Mijn kleine meisje slaapt voor het eerst zonder speen. Ze waren ruim 3 jaar onafscheidelijk, en nu zijn ze wreed uit elkaar gerukt door haar ontaarde moeder :'(

Ze heeft 10 minuten hartverscheurend gehuild, geschreeuwd dat ze nooit nooit nooit meer gaat slapen, dat mama stom is, en dat ze alleen nog maar papa wil. Ze gaat ook nooit meer eten. En spelen. En naar de Kindergarten. Nooit nooit meer.

En nu... Nu slaapt ze.
Zonder speen :cool: :smitten:
Door Angelique
Kim_S schreef:Mijn kleine meisje slaapt voor het eerst zonder speen. Ze waren ruim 3 jaar onafscheidelijk, en nu zijn ze wreed uit elkaar gerukt door haar ontaarde moeder :'(

Ze heeft 10 minuten hartverscheurend gehuild, geschreeuwd dat ze nooit nooit nooit meer gaat slapen, dat mama stom is, en dat ze alleen nog maar papa wil. Ze gaat ook nooit meer eten. En spelen. En naar de Kindergarten. Nooit nooit meer.

En nu... Nu slaapt ze.
Zonder speen :cool: :smitten:

Had ze een lillukke tekening gemaakt gister :biggrin2:
Door zurca
Vandaag met Ziggy naar de dierenarts.... 2 rijen hechtingen er uit en ze gaf geen kik. *knap hondje :-* *
Ze zal blij zijn, nu mag ze de trap weer op en kunnen we weer boven slapen en ze ligt weer op haar eigen plekkie op de bank.
Uitslag tumoren was er ook. Ene kant was goedaardig, andere kant kwaadaardig gradatie 1 met schone snijranden. Verder geen actie nodig vond de DA. Uitslag gaat nog door naar de chirurg mocht die een andere mening hebben dan horen we die nog. Al weet ik niet of ik haar nog een keer wil laten operenen.... :-\
Door Angelique
zurca schreef:Vandaag met Ziggy naar de dierenarts.... 2 rijen hechtingen er uit en ze gaf geen kik. *knap hondje :-* *
Ze zal blij zijn, nu mag ze de trap weer op en kunnen we weer boven slapen en ze ligt weer op haar eigen plekkie op de bank.
Uitslag tumoren was er ook. Ene kant was goedaardig, andere kant kwaadaardig gradatie 1 met schone snijranden. Verder geen actie nodig vond de DA. Uitslag gaat nog door naar de chirurg mocht die een andere mening hebben dan horen we die nog. Al weet ik niet of ik haar nog een keer wil laten operenen.... :-\

Fijn dat ze weer wat beweeglijker mag zijn. Als er al een complete melklijstsecretie heeft plaatsgevonden en de randen zijn schoon, dan moet het verder wel klaar zijn denk ik. Immers zijn de melkklieren waar ze gevormd werden niet meer aanwezig. Best pittig allemaal. *knap hondje* :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door