Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Charlie Angel schreef:Een flinke rotdag met rot nieuws achter de rug maar het geluksmoment is dat ik zulke enorm lieve vrienden heb.Is die rotdag weer wat afgezakt vandaag?
En een fijn cadeau gehad, een tablet!!
constance.blokzijl schreef:Soms is een geluksmomentje een middag op het terras zitten met vriendinnetjes, lekker in de zon, aan de wijn en zeuren en ouwehoeren over van alles en over helemaal niets....Heerlijk toch!
Iedereen met de kids, ik met mijne op 4 poten en de vriendinnetjes met die van hun op 2 poten
hannabelgje schreef:En na twee weken ketelloos heb ik hem eindelijk weer aan de praat gekregen. Ik ga zometeen dus zalig in bad!OMG was je ketel al die tijd stuk
Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
frodo quin schreef:Nou je wordt erg inventief hoor zonder warm water.
OMG was je ketel al die tijd stukVoor de verwarming overleef je het wel, maar geen warm water is toch wel heel vervelend. Kon er geen ketelpersoon komen helpen?
Mieke L. schreef:Zoonlief is geland op Schiphol. Krijg net een whatsappje van hem. Hij is een week naar Litouwen geweest. Altijd weer lekker als ze gewoon met beide benen op de grond staan.Fijn dat de spruit weer zo goed als thuis is