Anne in Duitsland schreef:En carpoolen met een collega of iemand die in dezelfde plaats werkt als jij? Hou je het probleem Jones, maar daar vind je ook wel een oplossing voor. Fietsen naar het station? Mag zeker ook niet met je zere pootje?
Is je werkgever niet zo lief dat hij iedere dag een taxi naar en van het station voor je wil betalen?
@Kimmekind en Hope: beterschap!
Eh nee geen carpool. Zelfde werk, zelfde baas maar dan wel 40 ipv 14 km enkele reis... Woon echt ver van mijn werk helaas
Zal die taxi na volgende week ff voorzichtig opperen. Nu wordt gezegd ja maar er is een bus, maar dat betekent drie kwartier later beginnen en uur eerder weg. Die bus rijd namelijk maar 6 keer per dag. Dus wie weet vindt men taxi wel goed als men ziet dat ik tijd mis (naast dat ik ontdekt heb wat een tijd het kost om niet blind en met 6 vingers te typen). Want ik ga ook vaker thuis zitten. Zodra ik niet aanwezig hoef te zijn start ik thuis de puter wel op.
Nee fiets is niet mogelijk. Niet naar station en niet met den Jones. Maar die laatste gaat heus goed komen. Onlangs nog hele veranderingen in wandelingen doorgevoerd nadat onze plek niet meer mogelijk was. Komt goed. Ma zei al ach dan rijd ik een paar keer per week in de avond met jullie naar de hondentoilet. We wilden toch al haar hond met de mijnen (her)introduceren.