Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Vandaag/ nu/ zo ga ik de doosjes met groentenzaden uitzoeken, de start voor seizoen 2015  :P
De knofloken doen het goed in de tuin, er zijn dacht ik 6 van de 10 olifantenknofloken opgekomen en alle gewone knofloken. Ze staan op de plek waar voorheen de kippen woonden. Wat meer zand/klein grond dan het andere tuintje, ben erg benieuwd !
Nadia schreef: Met een beetje geluk heb ik volgend seizoen een volkstuin :)
Wat leuk. Daar zal je van genieten.
Ik heb de meeste zaden al binnen en het beplantingsplan is klaar. Nu nog een paar weken wachten dan kunnen we weer beginnen
In de nieuwe tuin (ben net verhuisd) wil ik ook weer op zeer beperkte schaal moestuinieren. Vraagje: waar bestellen jullie de knoflook om uit te planten en welk soort? Of kopen jullie gewoon een bol in de supermarkt waarvan de teentjes dan in de moestuin worden gezet?

En in de oude tuin had ik aardpeer welke ik wil gaan overzetten (als ik 'm nog kan vinden tussen de lading onkruid in de oude tuin...) zou dat nu ook kunnen of beter wachten totdat die is uitgelopen? Ik had vorig jaar nl een knol aan mijn vader gegeven maar die is niet meer uitgelopen ondanks dat ik 'm netjes had opgepot.
Heicke, knoflook kun je bijvoorbeeld bestellen bij http://www.levenvanhetland.nl. Maar het beste poot je die op 10 oktober, dus je bent al een beetje laat :P Je kunt nog wel knoflook poten, maar die zal waarschijnlijk wat minder groot worden dan anders. Sowieso kun je in de supermarkt-biologische winkel wel kijken naar knoflook om te poten, maar zorg dan dat je geen chinese knoflook hebt, die doet het niet in NL.
monster schreef: Hebben jullie naar buiten gekeken. Wie denkt er nu aan een moestuin!
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door