Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Monnie
#3081741
Ik ben helemaal weg van de maine coon heb er daarom ook 5 in huis rondlopen en dan hebben we 1 htk. Zal ze gelijk even aan jullie voorstellen onze jongste deze week is ie 5  maandjes oud Dyson
Afbeelding
Onze grootste lobbes Kingston van 1 jaar
Afbeelding
Onze Divah 2 jaar oud
Afbeelding
Isa mijn rooie meid van 2 jaar
Afbeelding
Anaya 3 jaar oud
Afbeelding
Tja en dan hebben we nog een htk Djoy de uitzondering de oudste van het stel 3 jaar oud
Afbeelding
Door keetje
#3081790
Monnie schreef: Ik ben helemaal weg van de maine coon heb er daarom ook 5 in huis rondlopen en dan hebben we 1 htk. Zal ze gelijk even aan jullie voorstellen onze jongste deze week is ie 5  maandjes oud Dyson
Afbeelding
Onze grootste lobbes Kingston van 1 jaar
Afbeelding
Onze Divah 2 jaar oud
Afbeelding
Isa mijn rooie meid van 2 jaar
Afbeelding
Anaya 3 jaar oud
Afbeelding
Tja en dan hebben we nog een htk Djoy de uitzondering de oudste van het stel 3 jaar oud
Afbeelding
Oh, Main Coon's  :smitten: :smitten: :smitten:  Als ik het geld had, de ruimte, geen man en geen kinderen dan ging ik er vol voor.  :D
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3084517
Iets oosters of rex, wel korthaar. Ik houd van het pittige karakter!
Helaas is VL hartstikke allergisch: aaien=rode hand. Dus we dromen gewoon verder.
Als ik later boerderij heb, komt er een stalkat. Denk niet dat dat een raskat gaat worden  ::)
Door Ramses1
#3084519
Ik heb een paar jaar geleden een La Perm gehad. Een prachtige zwart met witte kat met krullen.
Het zijn enorm aanhankelijke, nieuwsgierige en mensgerichte lieve katten en ik zou er zo weer een willen maar meneer Ramses wil geen katten meer  >:( >:( >:(
Ik heb zo gauw even geen foto maar deze in het zwart met wit hadden we. Zijn naam was Rasta  en ik was stapelgek op die kat :smitten:

La perm.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ramses1 op wo 11 mar 2015, 02:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sella
#3084669
Wij hadden een zwart poesje en die is gedekt door wie weet, en die kreeg 2 rode poesjes en 2 rode katertjes, en 1 gestreept zwart wit poesje. Daarna nooit meer kittens gehad vanwege castratie, dit nestje kwam voor ze gecastreerd werd, we hadden een afspraak staan voor en toen bleek ze al zwanger te zijn.
Door Ramses1
#3085042
Robian schreef: Hééé een gat in de markt.... kat kruisen met een poedel... wordt ie vast anti allergisch  :D :biggrin2:
De La Perm verhaart niet en kan bijna door voor een poedel ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door