Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
Ok. Nu is het officieel: Nederland zakt diep door het ijs.

Met Guus als coach verliezen we 3 vd 4 wedstrijden. Nederland verliest weer op instelling en inzet.

En IJsland wint voor het eerst van Nederland.
Door eelke
Mandarijn schreef: Ok. Nu is het officieel: Nederland zakt diep door het ijs.

Met Guus als coach verliezen we 3 vd 4 wedstrijden. Nederland verliest weer op instelling en inzet.

En IJsland wint voor het eerst van Nederland.
En de vorige keer dat we van de eerste 4 wedstrijden er 3 verloren was met...................Guus Hiddink  ::)
Door Mieke L.
Fenixjuh schreef: 'Guus ga naar huus want der gebeuren enge dingen. .' Liedje van vriendlief...
Dit kan toch niet zo doorgaan Guus wat is er aan de hand  :rock:
Door Mandarijn
Als de KNVB een van dezer dagen meldt nog alle vertrouwen te hebben in Hiddink. Dan weet je dat ze naar een ander zoeken.

*voetbalwijsheid
Door Mieke L.
hannabelgje schreef: Pfff wat hebben de Belgen gedaan? Ik durf zo morgen niet naar mijn werk hoor. Afbeelding
Bosnië-Herzegovina - België is 1-1 geworden.
Door dinky89
Wij zijn hier echte voetbalmensen maar deze wedstrijd was niet om aan te gluren! Hebben de tweede helft maar helemaal overgeslagen en de eerste helft gedeeltes gezien.
Ongelooflijk ook dat Robben in de eerste helft zo'n enorme kans mist. Juist dat is een speler die zo'n bal altijd op doel hoort te koppen met zijn kwaliteiten.....

Verder geen woorden meer aan vuil maken en me maar gaan richten op de enige echte derby komend weekend, kijken hoeveel ergernis dat op zal leveren (sc heerenveen - cambuur). Hopelijk zijn de stewards dit jaar beter opgewassen tegen de cambuurtokkies dan vorig seizoen. Enige keer dat ik me onveilig heb gevoeld in het stadion (wat meer werd veroorzaakt door de uitgangen die op slot werden gedaan dan de tokkies zelf maar de tokkies waren wel de oorzaak van het afsluiten van de uitgangen)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door