Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Ruisje schreef: Met andere woorden: "blijf waar je bent en waag het niet ergens ander te lezen of mee te praten..." of, "jij komt voor V&A, dus als je dat gezien hebt, exit!"
Als jij dat wil lezen...prima. Maar dat staat er niet en dat bedoel ik ook niet.
Er werd gevraagd of men ook in andere onderdelen mee moest doen, en nee dat hoeft van mij niet, doe wat je wil, wil je alleen in de vena komen..prima, wil je over het hele forum struinen, ook prima, dat staat er, en als jij daarin wil lezen dat ik niet wil dat mensen over het hele forum komen...tja dat ligt dan bij jou, niet bij mij.
Wat mij opviel toen ik net lid was,is dat er vrij vaak iemand zich voorstelde, maar louter en alleen omdat ze wilde profiteren van de goedkope vleesproducten!

Ik kan me er nog 1 herinneren,die haar hondje brokken gaf en zeker never over ging zetten op vers/barf,maar toen er werd gezegd dat dit een rauwvlees forum is,zei ze behoorlijk cru dat zij zich alleen had aangemeld omdat ze aan goedkoop vlees  wilde komen! Het ging haar om het drogen voor snacks om die aan haar hondje te geven! Zij was behoorlijk onbeschoft en brutaal naar diegenen die op haar reageerde! Ik dacht toen nog,mijn god wat doet zo'n iemand op een fantastisch forum als BP!
Maar omdat dit een openbaar forum is,kan je van dat soort mensen tegenkomen! Er waren er meerdere hoor die alleen zich hier hebben aangemeld voor goedkoop vlees! Ik zeg niet dat zij diegenen zijn die jullie onbeschoft behandelen of Angelique uitschelden voor rotte vis,of erger,maar wat mij vandaag opviel,is dat er nu toch een aantal mensen,die normaal allen op V&A te vinden zijn,of reageren op een topic,of er zelf 1 beginnen!

Ik vind dit heel erg voor een ieder met nare ervaringen,maar helemaal voor Angelique,die waarschijnlijk vreselijke PB over haar heen krijgt en zoals Lizzy zegt dit allemaal vrijwillig doet!

Ik denk ook dat wanneer iemand een klacht heeft en ze brengen het normaal,dat ze dan ook normaal worden behandeld,maar wanneer iemand je al direct aanvallend en onbeschoft benaderd met een klacht,tja wat dan? Moet je dat dan pikken? Nee natuurlijk niet!!

Ik neem mijn petje af voor een ieder die de lijntjes organiseren en rijden en ja natuurlijk moet je iets extra's vragen,brandstof,afschrijving auto enz. Maar ik neem helemaal mijn petje af voor onze moderators,zij zorgen ervoor dat wij zo'n mooi en fijn forum hebben! Zonder BP waren er nog heel veel honden/katten en hun baasjes erg ongelukkig door de vele kwalen die de honden hebben/hadden! En zoals ik al zo vaak heb geschreven BP leden staan altijd klaar om te helpen!!

Liefs Jacqueline
Ruisje schreef: Klopt als een zwerende vinger! Een internetforum is geen buurthuis, kroeg of gezellig allemaal bij iemand thuis. ;) De meeste kennen elkaar ook niet  persoonlijk. En juist door dat laatste gaat het weleens fout!
Ik denk dat er hier veel mensen zijn die veel mensen wel persoonlijk kennen, dan wel via een ander.
Het is een keuze met wie je in zee wilt gaan voor dit soort zaken.

Vlees kopen is iets zakelijks, je bestelt, je betaalt en je verwacht daarvoor een kloppende bestelling.
Het gaat mis als mensen onuitgesproken verwachtingen hebben van een ander.
Wederdiensten verwachten, die niet afgesproken zijn.

De belangen zijn ook verschillend als je een aantal grote honden hebt ten opzichte van iemand met een klein hondje of een kat.
Het blijft appels met peren vergelijken.

De posting van Jolanda vind ik waardevol: de mensen die rijden doen dat in de eerste plaats voor zichzelf en ik vind dat prima  :)
Ik ga niet rijden en als je dat een probleem vind, dan neem je niets voor me mee.

Nou wordt hier nauwelijks nog gebarft en bestel ik niets in grote lijntjes.
Als ik bestel dan doe ik dat lokaal bij mensen die ik persoonlijk ken en waar ik zo lang als ik op BP zit nog nooit gezeur mee heb gehad.
Zo zijn er ongetwijfeld meer lokale lijntjes op BP waar andere leden geen weet van hebben.
Gewoon lokale mensen die elkaar kennen en geen gezeur en gedoe maken van een vleesbestelling  :biggrin2:

PS overigens heb ik grote moeite met de titel van dit topic.
Als 'de mentaliteit op BP' je niet bevalt, wat doe je hier dan?
Laatst gewijzigd door Borke op do 14 aug 2014, 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Martine-Tom schreef: Als jij dat wil lezen...prima. Maar dat staat er niet en dat bedoel ik ook niet.
Er werd gevraagd of men ook in andere onderdelen mee moest doen, en nee dat hoeft van mij niet, doe wat je wil, wil je alleen in de vena komen..prima, wil je over het hele forum struinen, ook prima, dat staat er, en als jij daarin wil lezen dat ik niet wil dat mensen over het hele forum komen...tja dat ligt dan bij jou, niet bij mij.
Dat wilde ik niet lezen, maar dat las ik tussen de regels door. Misschien moet ik dat minder gaan doen. ;)
Borke schreef: Ik denk dat er hier veel mensen zijn die veel mensen wel persoonlijk kennen, dan wel via een ander.
Het is een keuze met wie je in zee wilt gaan voor dit soort zaken.

Vlees kopen is iets zakelijks, je bestelt, je betaalt en je verwacht daarvoor een kloppende bestelling.
Het gaat mis als mensen onuitgesproken verwachtingen hebben van een ander.
Wederdiensten verwachten, die niet afgesproken zijn.

De belangen zijn ook verschillend als je een aantal grote honden hebt ten opzichte van iemand met een klein hondje of een kat.
Het blijft appels met peren vergelijken.

De posting van Jolanda vind ik waardevol: de mensen die rijden doen dat in de eerste plaats voor zichzelf en ik vind dat prima  :)
Ik ga niet rijden en als je dat een probleem vind, dan neem je niets voor me mee.

Nou wordt hier nauwelijks nog gebarft en bestel ik niets in grote lijntjes.
Als ik bestel dan doe ik dat lokaal bij mensen die ik persoonlijk ken en waar ik zo lang als ik op BP zit nog nooit gezeur mee heb gehad.
Zo zijn er ongetwijfeld meer lokale lijntjes op BP waar andere leden geen weet van hebben.
Gewoon lokale mensen die elkaar kennen en geen gezeur en gedoe maken van een vleesbestelling  :biggrin2:

PS overigens heb ik grote moeite met de titel van dit topic.
Als 'de mentaliteit op BP' je niet bevalt, wat doe je hier dan?
Ik ken nog niet zo veel mensen persoonlijk hoor. ;) Maar tot nu toe heb ik nog geen gedoe meegemaakt met lijntjes waaraan ik heb meegedaan of de twee die ik zelf gereden heb. Ik hoop dat dat zo blijft! :)

Maar bij jou staat er volgens mij wel een andere topic titel dan bij mij ??? Ik zie alleen 'de mentaliteit op BP (vraag&aanbod)' ...
Radja schreef: Wat mij opviel toen ik net lid was,is dat er vrij vaak iemand zich voorstelde, maar louter en alleen omdat ze wilde profiteren van de goedkope vleesproducten!

Ik kan me er nog 1 herinneren,die haar hondje brokken gaf en zeker never over ging zetten op vers/barf,maar toen er werd gezegd dat dit een rauwvlees forum is,zei ze behoorlijk cru dat zij zich alleen had aangemeld omdat ze aan goedkoop vlees  wilde komen! Het ging haar om het drogen voor snacks om die aan haar hondje te geven! Zij was behoorlijk onbeschoft en brutaal naar diegenen die op haar reageerde! Ik dacht toen nog,mijn god wat doet zo'n iemand op een fantastisch forum als BP!
Maar omdat dit een openbaar forum is,kan je van dat soort mensen tegenkomen! Er waren er meerdere hoor die alleen zich hier hebben aangemeld voor goedkoop vlees! Ik zeg niet dat zij diegenen zijn die jullie onbeschoft behandelen of Angelique uitschelden voor rotte vis,of erger,maar wat mij vandaag opviel,is dat er nu toch een aantal mensen,die normaal allen op V&A te vinden zijn,of reageren op een topic,of er zelf 1 beginnen!

Ik vind dit heel erg voor een ieder met nare ervaringen,maar helemaal voor Angelique,die waarschijnlijk vreselijke PB over haar heen krijgt en zoals Lizzy zegt dit allemaal vrijwillig doet!

Ik denk ook dat wanneer iemand een klacht heeft en ze brengen het normaal,dat ze dan ook normaal worden behandeld,maar wanneer iemand je al direct aanvallend en onbeschoft benaderd met een klacht,tja wat dan? Moet je dat dan pikken? Nee natuurlijk niet!!

Ik neem mijn petje af voor een ieder die de lijntjes organiseren en rijden en ja natuurlijk moet je iets extra's vragen,brandstof,afschrijving auto enz. Maar ik neem helemaal mijn petje af voor onze moderators,zij zorgen ervoor dat wij zo'n mooi en fijn forum hebben! Zonder BP waren er nog heel veel honden/katten en hun baasjes erg ongelukkig door de vele kwalen die de honden hebben/hadden! En zoals ik al zo vaak heb geschreven BP leden staan altijd klaar om te helpen!!

Liefs Jacqueline
Toen ik me hier aanmeldde heb ik ook gezegd dat ik hier kwam omdat ik graag mee wilde doen met lijntjes EN omdat ik het leuk vind om mijn passie te delen met mensen met dezelfde passie; honden, en het verzorgen daarvan op een natuurlijke manier. En dat er altijd nog wat te leren valt. Niet zo letterlijk natuurlijk, maar dat was wel de strekking ongeveer. Ik krijg soms een beetje het gevoel alsof je bij een deel om die 1e reden meteen al een negatief stempel krijgt ofzo :-\ en ik moet zeggen dat ik dat niet erg prettig vind. Maar ik weet niet of ik daar de enige in ben of niet (en dus) of dat iets van mij is.

Wat betreft het opeens meer posten, ik weet niet op wie je doelt en ik kan ook alleen maar voor mezelf spreken, maar zelf post ik vandaag wel meer dan normaal en dat heeft er puur mee te maken dat ik het momenteel even veel minder druk heb dan normaal. Het is tenslotte ook nog eens vakantie heh ;) Als ik het druk heb lees ik ook bijna iedere dag wel even op het forum maar heb ik vaak geen energie meer om iets te antwoorden (en dan krijg ik het gewoon niet goed opgeschreven) of heb ik er gewoon niets aan bij te dragen voor mijn gevoel (dan is er al lang antwoord gegeven bv, of ik heb er geen ervaring mee). Zoiets geeft toch verder niet mag ik hopen?

De voorlaatste alinea kan ik helaas niet beamen. Hoewel je op zich wel een punt hebt kun je soms nog zo je best doen en redelijk blijven maar toch leidt het nergens toe (iig niet tot een normaal beschaafd gesprek). Moet je dan zelf onbeschoft gaan doen, nee dat zeg ik ook niet en lijkt me ook niet verstandig. Maar het is niet altijd zo dat het aan de kant van iemand die een ander ergens op aanspreekt mis gaat ;)

De kunst van forummen is denk ik om, naast op je eigen manier betrokken te zijn, te leven en laten leven (proberen te begrijpen wat een ander bedoeld ipv meteen in de verdedigingsstand gaan staan, conclusies te trekken of te oordelen) en je niet emotioneel te laten raken door negatieve ervaringen of iig je daar niet door te laten meeslepen, maar dat laatste kan idd heel erg lastig zijn (en is ook nooit helemaal uit te bannen denk ik, we blijven ten slotte -gelukkig- allemaal mensen). En zo zullen we allemaal onze ideeen hebben hierover, en die zullen af en toe botsen. En dan zou ik dan graag weer uitpraten, en ook dat kan fout gaan, en.... Pppffff, best ingewikkeld eigenlijk, zo'n forum ;D
Irta schreef: Toen ik me hier aanmeldde heb ik ook gezegd dat ik hier kwam omdat ik graag mee wilde doen met lijntjes EN omdat ik het leuk vind om mijn passie te delen met mensen met dezelfde passie; honden, en het verzorgen daarvan op een natuurlijke manier. En dat er altijd nog wat te leren valt. Niet zo letterlijk natuurlijk, maar dat was wel de strekking ongeveer. Ik krijg soms een beetje het gevoel alsof je bij een deel om die 1e reden meteen al een negatief stempel krijgt ofzo :-\ en ik moet zeggen dat ik dat niet erg prettig vind. Maar ik weet niet of ik daar de enige in ben of niet (en dus) of dat iets van mij is.
Dat gevoel had ik niet tót dit topic. In mijn eigen voorsteltekst stond:
Lothlórien schreef: Hoewel ik hier niet zo veel zal posten, toch maar even voorstellen. (.......)
Ik ben vooral lid geworden om wat te lezen hier in jullie ervaringen, om de zoekfunctie te kunnen gebruiken, en -aap uit de mouw moment- om aan te kunnen haken bij bestellingen ;)
Ik ben dus inderdaad mede lid geworden om mee te kunnen doen met de vleeslijntjes. Zonder dat, had ik hier denk ik destijds enkel gelezen en na inlezen en overstap op barf was ik vermoedelijk weer afgehaakt. Ik ben op heel wat fora lid (geweest) en heb juist besloten het forumgebruik terug te dringen en me te concentreren op mijn eigen forum waar ik administrator ben. Maar ik heb dus wel veel forumervaringen en juist daarom ben ik er realistisch in wat je wel en niet kan verwachten op een forum en vertelde ik al bij aanmelden dat ik vermoedelijk niet veel zou posten.

De algemene forumteleurstellingen zijn op ieder forum eigenlijk identiek en terug te voeren op één ding: communicatie face-to-face -dus inclusief non-verbale communicatie- is nu eenmaal niet te vergelijken met communicatie-online en het gros van de mensen vergeet dat terwijl ze op een forum zitten.
Foute verwachtingen worden slecht tot niet gecorrigeerd omdat je het zonder de lichaamstaal erbij te zien niet doorhebt en mensen niet gewend zijn hun verwachtingen zwart op wit neer te zetten, irritaties worden niet gevoeld -zelfs niet met emoticons- omdat subtiele hints niet overkomen, harde bewoordingen (die je face-to-face ook niet zou gebruiken) komen dan juist weer harder over via een beeldscherm, zelfs een minimaal iets als het niet kunnen overbrengen van een klemtoon kan al een foute interpretatie geven. Ik ken maar weinig fora waar nooit een flame-topic geweest is en maar héél weinig fora die zonder moderators kunnen.
Kortom: blijf je beseffen dat dit een virtuele ontmoetingsplek is en dat alles wat je zegt hier zo ondubbelzinnig mogelijk en helder mogelijk moet zijn en dat je verwachtingen vooraf duidelijk maakt, ook en juist vooral bij een aanbod om een lijntje te rijden of vervoershulp of distributiehulp te zijn.
Irta schreef: Toen ik me hier aanmeldde heb ik ook gezegd dat ik hier kwam omdat ik graag mee wilde doen met lijntjes EN omdat ik het leuk vind om mijn passie te delen met mensen met dezelfde passie; honden, en het verzorgen daarvan op een natuurlijke manier. En dat er altijd nog wat te leren valt. Niet zo letterlijk natuurlijk, maar dat was wel de strekking ongeveer. Ik krijg soms een beetje het gevoel alsof je bij een deel om die 1e reden meteen al een negatief stempel krijgt ofzo :-\ en ik moet zeggen dat ik dat niet erg prettig vind. Maar ik weet niet of ik daar de enige in ben of niet (en dus) of dat iets van mij is.
....
Nee, en dit is nu precies wat ik zo jammer vind van dit topic.
Ikzelf had niet het meedoen van lijntjes in mijn voorsteltekst staan, om de eenvoudige reden dat ik toen nog niet  wist wat lijntjes waren of inhielden. Nu doe wel mee. ;)
Maar ook ik proef (nee, het staat niet zwart-op-wit ;) ) dat gevoel in sommige commentaren. En dat is dus jammer! Je hebt allemaal een gemeenschappelijke passie en iemand voelt zich niet welkom. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van dit forum?
Maar we kunnen het ook helemaal mis hebben met dat niet welkom voelen en wordt er iets anders bedoeld. Zie hieronder... ;)

Lothlórien schreef: Dat gevoel had ik niet tót dit topic. In mijn eigen voorsteltekst stond:
Ik ben dus inderdaad mede lid geworden om mee te kunnen doen met de vleeslijntjes. Zonder dat, had ik hier denk ik destijds enkel gelezen en na inlezen en overstap op barf was ik vermoedelijk weer afgehaakt. Ik ben op heel wat fora lid (geweest) en heb juist besloten het forumgebruik terug te dringen en me te concentreren op mijn eigen forum waar ik administrator ben. Maar ik heb dus wel veel forumervaringen en juist daarom ben ik er realistisch in wat je wel en niet kan verwachten op een forum en vertelde ik al bij aanmelden dat ik vermoedelijk niet veel zou posten.

De algemene forumteleurstellingen zijn op ieder forum eigenlijk identiek en terug te voeren op één ding: communicatie face-to-face -dus inclusief non-verbale communicatie- is nu eenmaal niet te vergelijken met communicatie-online en het gros van de mensen vergeet dat terwijl ze op een forum zitten.
Foute verwachtingen worden slecht tot niet gecorrigeerd omdat je het zonder de lichaamstaal erbij te zien niet doorhebt en mensen niet gewend zijn hun verwachtingen zwart op wit neer te zetten, irritaties worden niet gevoeld -zelfs niet met emoticons- omdat subtiele hints niet overkomen, harde bewoordingen (die je face-to-face ook niet zou gebruiken) komen dan juist weer harder over via een beeldscherm, zelfs een minimaal iets als het niet kunnen overbrengen van een klemtoon kan al een foute interpretatie geven. Ik ken maar weinig fora waar nooit een flame-topic geweest is en maar héél weinig fora die zonder moderators kunnen.

Kortom: blijf je beseffen dat dit een virtuele ontmoetingsplek is en dat alles wat je zegt hier zo ondubbelzinnig mogelijk en helder mogelijk moet zijn en dat je verwachtingen vooraf duidelijk maakt, ook en juist vooral bij een aanbod om een lijntje te rijden of vervoershulp of distributiehulp te zijn.
Helemaal mee eens! Dat zei ik ook al, maar jij nu nog uitgebreider. ;) Communiceren zonder elkaar in de ogen te kunnen kijken is moeilijker dan men denkt en vatbaar om verkeerd gelezen/begrepen te worden.
Daar hebben jullie helemaal gelijk in, en ben ik het helemaal mee eens. En zo ontstaan dus soms wellicht onterecht spanningen.
Het zou denk ik wel goed zijn om zulke spanningen uit te spreken voordat de spanningen te hoog oplopen, maar ook daarin zit weer een risico dat dat anders geinterpreteerd wordt dan dat ik het bedoel... Desalniettemin geloof ik niet zo in stille hints (niet dat ik die nooit geef, maar soit). Dan leg ik het nml bij de ander neer en als die er niks mee doet (hoeft niet uit onwil te zijn, kan idd ook gewoon dat iemand het helemaal niet oppikt) heb je alleen jezelf er maar mee (want je bereikt je doel niet en je raakt nog gefrustreerder omdat de ander.... Terwijl die spanning in jezelf zit). Als ik ergens mee zit wat ook betrekking heeft op een ander en ik wil dat er iets veranderd is het aan mij om daar iets mee te doen/dat voor mezelf op te lossen door in de eerst plaats te kijken wat mijn eigen aandeel daarin is(!) en daarna evt met die andere te communiceren (op een volwassen manier). Althans dat is mijn streven, gaat lang niet altijd goed :whistling: Maar op een volwassen manier met elkaar over dingen praten moet toch te realiseren zijn lijkt mij.

Om nog even terug te komen op dat stempel, het is (voor de duidelijkheid) niet zo dat ik daar nou heel erg me zit, er iemand op aankijk of dat het mijn activiteit op het forum heel erg beinvloed ofzo. Het is puur een uiting van een gevoel wat me heel soms wel eens bekruipt. En dat had ik vanavond weer even in dit topic. Maar goed, zo blijf ik een beetje in rondjes praten, want ook dit heeft natuurlijk weer alles te maken met interpretatie, meerdere kanten op ;)
Ik weet eigenlijk niet op welke opmerkingen jullie allemaal doelen maar ik blijf hier echt van de ene verbazing in de andere rollen..... Dat iemand zich hier aanmeld om alleen mee te doen aan lijntjes: het staat je vrij. Ik vind het echter wel eens jammer dat het altijd dezelfde groep is die helpt met het beantwoorden van vragen.... Het gaat overigens al een heel stuk beter dan jaren geleden (dankzij al die mensen die mee helpen met vragen beantwoorden en het delen van hun kennis, waarvoor dank :-* :-* :-* ), maar er zijn nog steeds vragen die gewoon nul reacties krijgen, waar tien tot honderden keren in gekeken wordt en waar ik dan de volgende dag (als ik het op tijd zie) op probeer te reageren. Maar ik geloof niet dat er veel mensen zijn die beseffen dat Barfplaats bijna een dagtaak is. Geeft niet, ik heb dat zelf gewild. Maar ik vind het dan jammer dat mensen met kennis van zaken hier nooit mee doen aan het beantwoorden van vragen. Neemt niet weg dat het een vrije keuze is/moet zijn en blijft. Wil je niet mee doen met de rest van het forum, kom je hier voor vlees? Ook goed. Maar bij Xeror schoot me dat om de een of andere reden even in het verkeerde keelgat. Ik neem aan dat als vragensteller van het forum, je ook blij bent dat je antwoorden op je vragen komen...? En als iemand dus zegt dat Vraag en Aanbod "the place to be" is, dan vind ik dat bepaald geen compliment voor de rest van het forum. Een inmiddels 11 jaar oude database, met echt een schat aan informatie. Waar eigenlijk alle vragen tenminste wel 2 keer beantwoord zijn. En waar we na 11 jaar nog steeds proberen nieuwe mensen net zo goed te helpen en antwoorden op hun vragen te geven als 11 jaar geleden.
Xerox schreef: Op die manier bedoelde ik dat natuurlijk niet,  Lizzy. Er loopt een topic van 25 pagina's van mij over Xerox... dus ik snap ook niet waarom je dat zo opvatte  :-\
Kennelijk lukt het me niet om je uit te leggen wat ik bedoel Xerox. Want juist o.a. hierom snap ik jouw opmerking niet. Maar ik ga met deze discussie stoppen. Het kost me teveel energie en die heb ik niet.
Lizzy schreef: Ik weet eigenlijk niet op welke opmerkingen jullie allemaal doelen maar ik blijf hier echt van de ene verbazing in de andere rollen..... Dat iemand zich hier aanmeld om alleen mee te doen aan lijntjes: het staat je vrij. Ik vind het echter wel eens jammer dat het altijd dezelfde groep is die helpt met het beantwoorden van vragen.... Het gaat overigens al een heel stuk beter dan jaren geleden (dankzij al die mensen die mee helpen met vragen beantwoorden en het delen van hun kennis, waarvoor dank :-* :-* :-* ), maar er zijn nog steeds vragen die gewoon nul reacties krijgen, waar tien tot honderden keren in gekeken wordt en waar ik dan de volgende dag (als ik het op tijd zie) op probeer te reageren. Maar ik geloof niet dat er veel mensen zijn die beseffen dat Barfplaats bijna een dagtaak is. Geeft niet, ik heb dat zelf gewild. Maar ik vind het dan jammer dat mensen met kennis van zaken hier nooit mee doen aan het beantwoorden van vragen. Neemt niet weg dat het een vrije keuze is/moet zijn en blijft. Wil je niet mee doen met de rest van het forum, kom je hier voor vlees? Ook goed. Maar bij Xeror schoot me dat om de een of andere reden even in het verkeerde keelgat. Ik neem aan dat als vragensteller van het forum, je ook blij bent dat je antwoorden op je vragen komen...? En als iemand dus zegt dat Vraag en Aanbod "the place to be" is, dan vind ik dat bepaald geen compliment voor de rest van het forum. Een inmiddels 11 jaar oude database, met echt een schat aan informatie. Waar eigenlijk alle vragen tenminste wel 2 keer beantwoord zijn. En waar we na 11 jaar nog steeds proberen nieuwe mensen net zo goed te helpen en antwoorden op hun vragen te geven als 11 jaar geleden.
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Lizzy schreef: Kennelijk lukt het me niet om je uit te leggen wat ik bedoel Xerox. Want juist o.a. hierom snap ik jouw opmerking niet. Maar ik ga met deze discussie stoppen. Het kost me teveel energie en die heb ik niet.
Dit topic was ook helemaal niet bedoeld als discussie over welk subforum het belangrijkste is... al is het aantal reacties dat ik krijg op het topic van Xerox wel vrij minimaal, dus geen idee hoe veel anderen ermee geholpen zijn  :-\ het is verhelderend om te lezen hoe anderen denken over de categorie v&a.

Wij zijn nu weer op weg om vlees voor iedereen te halen en gaan voor een positieve ervaring dit keer!
Door Martine-Tom
Xerox schreef: Op die manier bedoelde ik dat natuurlijk niet,  Lizzy. Er loopt een topic van 25 pagina's van mij over Xerox... dus ik snap ook niet waarom je dat zo opvatte  :-\
Even heel zwart wit om het punt duidelijk te maken.

Jij komt alleen bij V&A en hebt alleen een topic over je eigen hond. Met dat topic van je eigen hond heb je veel kennis opgedaan en daarmee zou je andere mensen kunnen helpen die tegen dezelfe problemen aanlopen en daarover een topic openen. Maar als je alleen in de V&A blijft blijft jouw kennis ook alleen maar daar, als iedereen dat zou doen dan stopt het forum met bestaan  ;)

Nogmaals heel zwart wit gesteld, ik ken jou verder niet en geen idee waar je allemaal meeschrijft, maar denk dat dit het punt is wat Lizzy probeert te maken.
BP is een forum waar heel veel informatie staat over voeding en gezondheid, waar veel kennis rondloopt en waar we elkaar kunnen helpen met die kennis. V&A is een mini-subonderdeel wat niet het forum draagt, de mensen die daar komen, en alleen maar daar leveren dus eigenlijk geen bijdrage aan het forum zoals het bedoeld is.

En voor iedereen die tussen de regels leest en mij van alles in de mond wil leggen wat ik niet gezegd heb.
Voor mij prima hoor, wil je alleen in de V&A komen, dan doe je dat, echter V&A is niet BP, het is een klein sub-onderdeel en het is jammer als er mensen zijn die kennis en ervaring hebben en niet verder komen dan die afdeling.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door