Ruisje schreef:
Klopt als een zwerende vinger! Een internetforum is geen buurthuis, kroeg of gezellig allemaal bij iemand thuis.
De meeste kennen elkaar ook niet persoonlijk. En juist door dat laatste gaat het weleens fout!
Ik denk dat er hier veel mensen zijn die veel mensen wel persoonlijk kennen, dan wel via een ander.
Het is een keuze met wie je in zee wilt gaan voor dit soort zaken.
Vlees kopen is iets zakelijks, je bestelt, je betaalt en je verwacht daarvoor een kloppende bestelling.
Het gaat mis als mensen onuitgesproken verwachtingen hebben van een ander.
Wederdiensten verwachten, die niet afgesproken zijn.
De belangen zijn ook verschillend als je een aantal grote honden hebt ten opzichte van iemand met een klein hondje of een kat.
Het blijft appels met peren vergelijken.
De posting van Jolanda vind ik waardevol: de mensen die rijden doen dat in de eerste plaats voor zichzelf en ik vind dat prima

Ik ga niet rijden en als je dat een probleem vind, dan neem je niets voor me mee.
Nou wordt hier nauwelijks nog gebarft en bestel ik niets in grote lijntjes.
Als ik bestel dan doe ik dat lokaal bij mensen die ik persoonlijk ken en waar ik zo lang als ik op BP zit nog nooit gezeur mee heb gehad.
Zo zijn er ongetwijfeld meer lokale lijntjes op BP waar andere leden geen weet van hebben.
Gewoon lokale mensen die elkaar kennen en geen gezeur en gedoe maken van een vleesbestelling
PS overigens heb ik grote moeite met de titel van dit topic.
Als 'de mentaliteit op BP' je niet bevalt, wat doe je hier dan?